ניסור בטון בחיפה

ניסור בטון בחיפה  - חברת "ניסור ישראל" שותפה להתפתחות הנדל"נית של העיר!

ראשת העיר חיפה מובילה שלוש תכניות בולטות במטרה להציב את חיפה ברשימת הערים היוקרתיות והמבוקשות. התוכנית הראשונה היא בנייה של שכונות חדשות בשיפוליה המערביים של העיר, התכנית השנייה היא מיתוג מחדש של שכונות בדרום חיפה הנחשבות לשכונות סוציואקונומיות חלשות באמצעות פרויקטים של פינוי בינוי, תמ"א 38 והרחבת הדירות הישנות. התכנית השלישית היא מעבר של אזורי הבילוי והמגורים לסטודנטים לעיר התחתית ושיפוץ השכונות הישנות והמוזנחות באזור.

בכל מקום בעיר שבו תמצאו בעיר מנופים, קבלני בניין בעבודה ואדריכלים הנושאים חוברות עבות כרס עם סקיצות ותכנונים של דירות ושכונות, תמצאו גם את קבלני הניסור. קבלני הניסור נדרשים כדי לנסר ולפרק בניינים ישנים, כדי לפנות שטחי נדל"ן יקרים לשכונות או לבניינים חדשים וגבוהים כדי לשפץ את הדירות הישנות, לבצע שינויים בדירות ובבניינים החדשים ועוד.

חברת "ניסור ישראל" היא בין החברות המובילות בתחום ניסור וקידוח בבטון ולכן זה טבעי שהיא תיקח חלק פעיל בהתחדשות ובפיתוח של העיר חיפה. צוותי החברה פרוסים בשכונות השונות של העיר, וגם באזורים הקרובים, הם מבצעים בהצלחה פרויקטים רבים מתוך הקפדה על רמת גימור גבוהה, על שמירה על כללי הבטיחות, על מעטפת של כל השירותים בתחום ניסור וקידוח בבטון ובמחירים הוגנים.

 

מהי טכניקת ניסור היהלום ומהם כלי העבודה הנדרשים?

טכניקת ניסור היהלום היא טכניקה חדשנית ועדכנית המבוססת על חומר היהלום הנחשב למינרל החזק ביותר בטבע. טכניקת ניסור היהלום הגיעה אל ענף הנדל"ן ממחצבות השיש. חוצבי השיש חיפשו חומר קשה שיסייע  להם לחצוב בהצלחה את חומרי השיש הקשה, הם ניסו את חומר היהלום, והצליחו. אחריהם הגיע קבלני הניסור שגם הם חיפשו חומר קשה שיוכל להתמודד עם החיתוך והניסור של משטחי הבטון הקשים, הם ניסו את חומר היהלום ויצרו מהפכה בענף הנדל"ן.

היהלומים המשמשים לניסור הבטון אינם אותם היהלומים המוכרים לנו מתעשיית התכשיטים. אומנם המקור של שני סוגי היהלומים זהה, אך היהלומים המיועדים לתעשייה פחות יקרים, פחות יפים ופחות נוצצים.

יש סוגים שונים של כלי עבודה חדשניים, כל אחד מהם מיועד למטרה אחרת, אך המכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום.

 עבודה מדויקת ומושלמת  ורמת גימור גבוהה היא תוצאה של ניסיון ושימוש בכלי עבודה חדשניים, אנו בחברת "ניסור ישראל" מצוידים בכלי העבודה החדשניים ביותר, בידע ובניסיון רב שנים.

מקדח היהלום מגיע בגדלים שונים ובעל מקצוע מיומן ידע להתאים לתנאי השטח ולאופי העבודה את הסוג ואת הגודל הנכון של המקדח. מקדח היהלום משמש ליצירת חורים עגולים ואסתטיים במשטחי הבטון ולחציבה של תעלות בתוך קירות הבטון, בתקרה או ברצפה. התעלות מיועדות להעברה של תשתיות המבנה כמו  צנרת מים, צנרת גז, אינסטלציה, חוטי חשמל וכבלי תקשורת

מסור הבטון הוא אחד מכלי העבודה הנפוצים ביותר בתחום ניסור וקידוח בבטון. זהו מסור חשמלי שעליו מרכיבים דיסק שהקצוות שלו מצופים בשבבי יהלומים. המסור נע בתנועות ישרות ומבצע חיתוכים ישרים ומדויקים. במסורים החדשים יש מנגנון להשפרצת מים כדי למנוע את ההתחממות של דיסק היהלום וכדי למזער עד למינימום את פיזור האבק.

כבל היהלום הוא כבל שעליו מורכבים שבבי יהלומים. כאשר רוצים לנסר את משטח הבטון מצמידים את הכבל העטוף ברסיסי ההלומים אל המשטח, הכבל מסתובב ומנסר את משטח הבטון. בכבל היהלום אנו משתמשים לניסור של משטחי בטון עבים במיוחד, משטחי בטון בעובי של מעל לשישים סנטימטרים.

מכונת ניסור היא מכונה המזכירה במראה מכונה לעשיית פוליש במרצפות. בתחתית המכונה מרכיבים דיסק המצופה בשבבי יהלום, המפעיל מסיע את המכונה הלוך וחזור ותוך כדי התנועה מתבצע חיתוך משטח הבטון. מכונת הניסור משמשת לניסור משטחי בטון קשים כמו מדרכות, כבישים מרצפות ועוד.

מסור מסילה הוא מסור המורכב על גבי מסילה, הוא כולל להב מעגלי המותקן על המערכת שאותה מעמיסים על המסילה. מסור המסילה מיועד לניסור מרצפות או משטחים שאף מסור אחר אינו מסוגל לנסר אותם בדייקנות וביעילות. רמת הדיוק של העבודה גבוהה מאוד, החיתוך בבטון הקשה מתבצע בקלות והוא מאפשר חיתוכים עמוקים וארוכים.

כדאי לדעת: בחירה לא נכונה ולא מקצועית של כלי העבודה המתאימים עלולה לסכן את המפעיל ולהביא לתוצאות לא איכותיות ולא אסתטיות ובמקרים חמורים אפילו להביא לנזקים. צוות העובדים בחברת "ניסור ישראל" עבר הכשרה מקצועית ויסודית, הוא מכיר את כל סוגי העבודה וידע להתאים לכל סוג עבודה את כלי העבודה המתאים.

 

למה כדאי להעדיף את כלי העבודה החדישים על פני כלי העבודה הישנים והמסורתיים?

בעבר כדי לבצע ניסור וקידוח בבטון היו משתמשים בפטיש אוויר, בקונגו או בדחפורים. השימוש בכלים אלו גרמו לחיתוכים לא ישרים ולא אסתטיים, לימי עבודה רבים וארוכים, ללכלוך ולאבק רב. האבק פגע בדרכי הנשימה, הזיק לעיניים, פגע בבריאות וחתיכות הבטון התפזרו בסביבה וגרמו נזקים לרכוש ופגעו בבני האדם. העבודה לוותה ברעש עצום ובחשיפה ממושכת לרעש במשך כל תקופת העבודה, חשיפה אשר הזיקה לאוזניים ולא אחת גרמה לירידה ברמת השמיעה. כדי למנוע את פיזור חתיכות הבטון ואת הפגיעה בעוברים והשבים נוהגים לקשור את משטח הבטון לפני הניסור וכך אפשר לשלוט על החלקים המנוסרים ולמנוע את הפיזור שלהם.

כלי העבודה החדשים גרמו למהפכה בעולם הנדל"ן, כיום העבודה מתבצעת במהירות, בקלות, בדייקנות, ללא לכלוך ואבק. בשנים האחרונות הטכניקות השונות של ניסור היהלום והשימוש בכלי העבודה החדשים הפכו למציאות יום יומית וכמעט בכל פרויקט של נדל"ן, בבנייה חדשה, בשיפוץ דירות ישנות, בניסור גשרים, מדרכות או כבישים מבצעים את העבודה בשימוש בטכניקות החדשות.

בעבר כשרצו להרוס בניינים ישנים כדי לפנות שטחי נדל"ן יקרים ולבנות בהם בניינים חדשים ורבי קומות השתמשו בחומרי נפץ ובכדור הרס. השימוש בחומרים אלו מתאים למקומות שאינם צפופים במבנים סמוכים, במקומות שבהם אין סכנה בהפעלת חומרי הנפץ ובמקומות שבהם אין הרבה עוברים ושבים שהשימוש בחומרים אלו עלול לסכן אותם והוא היה מלווה בתכנון מוקפד של מהנדס בניין מוסמך.

במבנים הממוקמים במרכז העיר או בלב שכונות צפופות אין אפשרות להשתמש בחומרים אלו מאחר והם עלולים לסכן את הסביבה, לגרום לפגיעה פיזית במבנים הסמוכים ובעוברים והשבים ויצור אבק ופסולת רבה. כדי להתגבר על האבק הרב מלווים את עבודות הניסור במים, לפני תחילת העבודה מרטיבים את משטח הבטון במים ובכך מצליחים למנוע את התפזרות האבק.

כאשר אנו רוצים לנסר קירות במבנים, תקרת בטון או רצפה מהבטון, אנו חייבים להקפיד על כל כללי הבטיחות כדי למנוע נזקים לקירות הצמודים, ולעתים גם למבנים הסמוכים, להופעה של סדקים או שברים בקירות הצמודים, לנפילת של אריחי חיפוי שונים, לתזוזה של קירות ועוד.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

השימוש בשיטות העבודה ובכלים החדשניים מאפשר לנו לבצע את העבודה לאחר תכנון מוקדם, בדייקנות ובמינימום של סיכונים ופגיעה ברכוש או בבני האדם. עבודה עם חברת "ניסור ישראל", חברת ניסור מקצועית ומיומנת תביא להתאמה אישית של שיטת הניסור לכל פרויקט , לעבודה ממוקדת ולמינימום של סכנות.

5/5 - (5 votes)

שאלות תשובות

icon

כן בהחלט. הודות לידע, לניסיון ולשימוש בכלי העבודה החדישים הפתח שתקבל יהיה חלק, ישר וסימטרי ותוכל להתקין עליו בקלות את החלון החדש ולהגיע לתוצאות אסתטיות וברמת גימור גבוהה במיוחד.

icon

חברת "ניסור ישראל" מציעה את כל השירותים תחת קורת גג אחת. אנחנו מבצעים ניסור וקידוח בטון, ניסור תקרה ורצפת בטון, ניסור קורת בטון וניסור מסתור כביסה. כל העבודות מתבצעות בכלים ובטכניקות חדשניות המבוססות על ניסור יהלום, במקצועיות ובמחירים הוגנים.

icon

כי אנו מספקים עבודה מקצועית ואיכותית ללא תחרות, כי אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלים החדשניים ביותר, כי אנו מבצעים כל סוג של עבודה במקצועיות, באסתטיות, ברמת גימור גבוהה ובמחירים הוגנים.