ניסור בטון במרכז

ניסור בטון במרכז – הידעתם, יש קשר מפתיע בין קבלן ניסור לבין יהלומים!

מרכז הארץ מאכלס את רוב האוכלוסייה בישראל, ובערי המרכז נבנות דירות חדשות, פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38 צוברים תאוצה, בניינים ישנים נהרסים ובמקומם נבנים מגדלים רבי קומות במטרה לנצל את שטחי הנדל"ן היקרים. בעלי מקצועות רבים שותפים לפריחה הנדל"נית במרכז וביניהם גם קבלני הניסור. רוב הבנייה החדשה מושתתת על חומר הבטון בצורותיו השונות ותוך כדי הבנייה נדרשות מגוון פעולות של ניסור, קידוח וחיתוך בבטון. בנוסף, קבלני הניסור מבצעים הריסה ופירוק של מבנים ישנים ושיפוצים בבניינים חדשים יותר.

הריכוז המסיבי של האוכלוסייה במרכז הארץ מביא גם לבנייה של כבישים חדשים, של גשרים של מדרכות וגם כאן, קבלני הניסור לוקחים חלק בבנייה.

 

ניסור בטון במרכז - קונגו ופשוש OUT, מסור יהלום IN !

 עד לפני שני עשורים עבודות של קידוח וניסור בבטון התבצעו באמצעות כלים ידניים כמו פטיש חציבה, פטיש אוויר או באמצעות דחפורים וקונגו. רק בשנים האחרונות כבשה את ענף הבנייה טכניקה חדשה, טכניקה של ניסור ביהלום, שגרמה למהפכה בענף הנדל"ן.

ניסור ביהלום מתבצע באמצעות מספר כלים חדשים כשהמכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום. היהלום נחשב אחד המינרלים הקשים ביותר בטבע ורק הוא, הודות לחוזק שלו, מסוגל לחתוך בקלות את חומר הבטון הקשה.

בין הכלים הנפוצים אפשר לציין את מסור היהלום, מקדח היהלום, מסור מסילה, כבל יהלום ועוד. כל כלי מיועד לסוג עבודה אחרת ולעובי אחר של משטח הבטון. המסורים המורכבים על הכלים הייעודיים מצופים ברסיסי יהלומים, רסיסי יהלומים שבעזרתם אפשר לנסר בקלות ובדייקנות את חומר הבטון הקשה ולבצע גם עבודות מורכבות וקשות ברמת גימור גבוהה ומרשימה.

אנו בחברת "ניסור ישראל" יודעים להתאים את סוג הכלי ואת עובי הדיסק לכל סוג של עבודה. המיומנות, הידע והניסיון רב שנים בהפעלת כלי העבודה החדשניים הפכו את חברת "ניסור ישראל" לאחת החברות המובילות בתחום ניסור הבטון.

העבודות של ניסור בטון שהתבצעו באמצעות כלי העבודה הישנים, גרמו לאבק רב, ללכלוך וביצעו את החיתוכים בצורה לא מקצועית, לא מדויקת ולא אסתטית. ניסור בטון בפטיש אוויר, לדוגמא, גרם גם לסכנות בטיחותיות. כאשר הניפו את הפטיש והיכו בחוזקה על משטח הבטון, חתיכות הבטון התפזרו לכל עבר והיו עלולים לפגוע ברכוש ובבני האדם, לגרום לפציעות ובמקרים חמורים אף לגבות חיים.

עבודות הניסור המתבצעות באמצעות כלי העבודה החדישים המבוססים על חומר היהלום אינם גורמים ללכלוך רב ולאבק. כדי לצמצם את כמויות האבק ולמנוע את ההתפשטות שלו מרטיבים את משטח הבטון במים ומרטיבים במים גם את להב המסור. המים מונעים מהאבק להתפזר ובכך הם שומרים על הבריאות של כל מי שנמצא בסביבה, מונעים פגיעה בדרכי הנשימה, בעיניים ועוד.

טכניקת הניסור בחומר היהלום מייצרת חיתוכי בטון ישרים ומדויקים. הניסור בבטון אינו פוגע בקירות הסמוכים, בתקרה, ברצפה, אינו פוגע בשלד הבניין, בסביבה ומונע נזקים חמורים ופגיעה ברכוש. גם העבודה מתבצעת במהירות רבה יותר, כאשר עבודת הניסור של קיר בטון ממוצע נמשכת בין שעתיים לשלוש, בניגוד לעבר שבו הניסור בכלים הישנים יכול היה להימשך יום ולעתים גם ימים.

הטכניקה החדשנית של ניסור בבטון מתאימה לכל סוג של עבודת ניסור, לכל סוג של בטון ולכל עובי. קבלני הניסור משתמשים בשיטה זו לביצוע עבודות ניסור בכל המגזרים, במגזר הציבורי, במגזר הפרטי והעסקי. השיטה מתאימה לחיתוך בטון בבתים פרטיים, בבנייני מגורים, במשרדים, במבני תעשייה, בתי עסקים ועוד. בכל מקום ובכל סוג של עבודה, באמצעות השיטה אפשר להגיע לתוצאות מרשימות ויפות.

 

ניסור בטון במרכז –  טיפים גאוניים שיעזרו לכם למצוא את העובדים הטובים ביותר במרכז

  • ודאו כי החברה שאת שירותיה אתם רוצים לשכור מקפידה על כללי הבטיחות. בעבודות הבנייה יש סיכונים רבים ולא אחת כותרות העיתונים מבשרות על מוות של עובדים באתרי בנייה. תקנות הבטיחות המחמירות מתייחסות לעבודה לגובה, לעבודה עם כלים כבדים, לעבודות לשל הריסה וחיתוך מבנים, לניסור בחומרי הבטון ועוד. רק שמירה קפדנית על תקנות הבטיחות המחמירות תבטיח כי החברה שבחרתם תבצע את העבודה ללא סיכונים, ללא פגיעה ברכוש ובבני האדם.

 

  • חשוב לבדוק האם קבלן הניסור הוא קבלן מורשה בתחום הפועל בהתאם לתקנות הבטיחות. אם יש צורך בעבודה לגובה, חשוב לוודא כי צוות העובדים עבר הכשרה בתחום ומחזיק ברישיון לעבודה לגובה והאם הם מיומנים ומורשים להפעיל את כלי העבודה הייעודיים בתחום הניסור.

 

  • חשוב לבדוק באיזה ציוד משתמשת החברה כדי לבצע עבודות של חיתוך וניסור בבטון. יש טכניקות שונות של עבודה ויש כלים מגוונים כדי לבצע אותה. רק ציוד חדיש ואיכותי המתבסס על שימוש בחומר היהלום יבטיח תוצאות מדויקות ואסתטיות וימנע פגיעה בקירות הסמוכים, או אפילו במבנים סמוכים, פגיעה בשלד המבנה או גרימה של כל נזק אחר.

 

  • ציוד חדש ומקצועי זה חשוב, אך לא מספיק. בעבודות הניסור יש חשיבות רבה למי שמפעיל את הציוד החדשני. בדקו האם צוות העובדים בחברה מכיר את כלי העבודה המתקדמים, האם הוא עבר הכשרה מקיפה ויודע איך להשתמש נכון בציוד ובכלי העבודה המאתגרים. ביצוע עבודות ניסור במקצועיות וברמה גבוהה הם תוצאה של שילוב של כלי עבודה חדשניים ומתקדמים וצוות מקצועי ומנוסה.

 

  • ניסיון, ידע והכנה - עבודות הניסור אינן מתבצעות כלאחר יד, הן דורשות מיומנות, ניסיון רב, היכרות עם המבנה, עם תשתיות המבנה, שלד המבנה ועוד. צוות עובדים לא מנוסה ולא מיומן עלול לפגוע בתשתיות, בצנרת המים, באינסטלציה, בכבלי התקשורת ובמקרים קיצוניים לערער את יציבות הבניין ואולי אף לגרום להריסה שלו. ללא ניסיון ידע והכנה, עובדים חסרי ניסיון ומיומנות עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים.

 

 

  • גמישות – עבודות הניסור משתלבות בעבודה השוטפת של קבלן הבניין או קבלן השיפוצים. כדי לא לעכב את התקדמות הפרויקט צריך קבלן הניסור לגלות גמישות, לעבוד בשעות לא שגרתיות, גם בשעות מאוחרות או בימי מנוחה, בהתאם לתנאים הייחודים של כל פרויקט. לפני שאתם חותמים על חוזה עם חברת הניסור, חשוב לבדוק אם הם מספיק גמישים ומוכנים לעבוד גם בשעות לא שגרתיות.

 

  • המחיר הוא פרמטר חשוב בבחירת חברת הניסור, אך לא העיקרי. עבודות הניסור הן עבודות מורכבות ומאתגרות הדורשות ניסיון וציוד עדכני וחדש. מחיר גבוה אינו מעיד על חברה טובה יותר, אך מחיר נמוך, יחסית למחירי השוק, צריך להדליק נורה אדומה. לא אחת מחיר נמוך מאותת על חברה לא מקצועית, חובבנית, חברה העלולה לגרום יותר נזק מאשר תועלת. לפני שאתם בוחרים חברה, ערכו סקר שווקים, בקשו מספר הצעות מחיר והשוו אותן על בסיס נתונים שווים.

 

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

חברת "ניסור ישראל" מתמחה בעבודות ניסור וקידוח בבטון, החברה מחזיקה צוות עובדים בעל ידע ומיומנויות בהפעלת מסורי היהלום ובטכניקות החדישות של חיתוך וקידוח בחומר הבטון. אנו מצוידים במגוון כלי עבודה חדשניים המאפשרים לנו לבצע כל עבודה במקצועיות ברמת גימור גבוהה ובמחירים אטרקטיביים.

בחרתם בנו, אתם בידיים טובות. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ עלינו, על השירות האדיב, על העבודה המקצועית ועל המחירים האטרקטיביים. בואו והצטרפו גם אתם אל משפחת הלקוחות המרוצים.

5/5 - (4 votes)

שאלות תשובות

icon

את השוואת המחירים יש לבצע על בסיס נתונים שווים, רק כך אפשר יהיה להשוות בין ההצעות השונות. המחירים תלויים בגורמים שונים כמו עובי המשטח,סוג העבודה, נגישות למקום ועוד. אל תתפתה למחירים זולים, ברוב הפעמים הם מעידים על עבודה חובבנית.

icon

באופן עקרוני לא, אך חברות רבות מפנות את הפסולת. אנו ממליצים להכניס סעיף מיוחד בחוזה המחייב את החברה לפנות את הפסולת . כדאי לדעת כי העלויות של פינוי הפסולת לאתר מורשה גבוהות ולעתים החברה תדרוש תוספת תשלום.

icon

אתה יכול, אך לא מומלץ. עבודות הניסור בבטון הן עבודות מורכבות ומאתגרות הדורשות ציוד מיוחד, מיומנויות וטכניקות של שיטות עבודה חדשנית. רק כך אפשר יהיה להגיע לתוצאות מדויקות ומרשימות בלי לגרום לנזקים.