ניסור בטון בירושלים

ניסור בטון בירושלים – בחברת "ניסור ישראל" כל העבודות תחת קורת גג אחת!

מאז מלחמת ששת הימים, מאז ששני חלקי העיר, החלק המזרחי והמערבי אוחדו לעיר אחת, העיר ירושלים עוברת התפתחות נדל"נית מואצת. בכל שכונה ובכל מקום מנופים גבוהים מעטרים את קו הרקיע, מבנים ישנים, נמוכים ומוזנחים נהרסים ובמקומם נבנים בניינים רבי קומות עם דירות חדשות ומרווחות. גם רשת הכבישים מתפתחת כל הזמן, ומי שלא ביקר בעיר תקופה, מתקשה למצוא את המסלול ואת הדרך שהכיר.

החברות העוסקות בניסור בטון בירושלים שותפות להתפתחות של העיר, הן מבצעות עבודות ניסור וקידוח בבטון בבניינים החדשים, בניינים ישנים, במגזר הציבורי, הפרטי והעסקי.

חברת "ניסור ישראל" מצוידת בטכניקות ובכלי עבודה חדשניים ומבצעת את העבודות ברמת גימור גבוהה במיוחד, בדייקנות, במקצועיות ומציגה תוצאות ברמת גימור גבוהה, אסתטית ומרשימה.

 

במה שונות עבודות הניסור מעבודות בינוי אחרות?

הניסור בחומר הבטון מיועד למגוון של עבודות. קבלני הניסור אחראים על הריסת מבנים ישנים כדי לפנות שטחי נדל"ן יקרים להתחדשות העיר ולאפשר לבנות בנינים גבוהים עם דירות רבות, גדולות ומרווחות, ליצירת פתחים בקירות כדי להתקין חלונות דלתות, ליצירת פתח בתקרת בטון כדי לאפשר יציאה לגג או כדי לבנות יחידת דיור על הגג, לבנייה של תעלות במשטחי הבטון כדי להעביר תשתיות וצנרת של מים, גז ואינסטלציה וכדי להעביר בתוכם גם כבלי תקשורת.

עבודות הניסור עוסקות בחומר הבטון, החומר הקשה ביותר בתעשיית הבניין. כדי לנסר ולחתוך את משטחי הבטון החזקים יש צורך להשתמש בחומר חזק ומיוחד שיצליח לנסר בקלות, במהירות ובדייקנות את חומר הבטון.

עבודות הניסור מתבצעות באמצעות כלים מיוחדים המבוססים על חומר היהלום הנחשב לאחד מהמינרלים החזקים בטבע. השימוש בחומר היהלום בענף הבנייה והנדל"ן הגיע מהעובדים במחצבות השיש. כאשר חוצבי השיש החלו לנסר בהצלחה את השיש החזק באמצעות היהלום, גם קבלני הניסור ניסו להשתמש בחומר זה, הצליחו וגרמו למהפכה בענף הנדל"ן! את המסורים השונים המשמשים לחיתוך חומר הבטון מצפים בשביבי יהלומים המצליחים להתגבר על כל עובי של משטח בטון בהצלחה, לנסר ולחתוך בדייקנות, להמעיט באבק ובפסולת, ולהגיע לתוצאות מרשימות.

עבודות הניסור דורשות הכנה מוקדמת, יש לבחון את אופי משטח הבטון, את העובי שלו, את המשקל ולתכנן באופן קפדני את המקומות שבהם מבצעים את הניסור כדי לא לפגוע בתשתיות המבנה, כדי לא להזיק לקירות סמוכים ולשלד המבנה וכדי למנוע פגיעה ברכוש ולעתים גם בחיי אדם.

לא כל חברה יודעת לנסר בהצלחה את חומר הבטון. כדי להגיע לתוצאות מרשימות יש צורך בניסיון רב שנים, בידע ובשימוש בכלי עבודה חדשניים. חברת "ניסור ישראל" כבר ביצעה בהצלחה אינספור עבודות בניסור בטון מסוגים שונים, היא תדע לבצע במקצועיות גם את העבודה שלכם ולהגיע לתוצאות מרשימות.

 

ניסור בטון בירושלים מושגים שחשוב להכיר:

בטון – זהו חומר אשר מורכב ממים, חצץ וטיט, חומר הנחשב לאחד החומרים החזקים בעולם הבנייה. בשנים האחרונות, בשל תקנות הבנייה המחמירות ובשל הצורך בבניית מבנים חזקים, עמידים ויציבים נגד רעידות אדמה ומצבי חירום אחרים, הפך הבטון לאחד החומרים העיקריים בבנייה. בתחילת הדרך, חומר הבטון הוא  נזיל וגמיש ואפשר לשלוט בו ורק לאחר זמן קצר הוא מתקשה והופך להיות קשה וחזק. לאחר שהחומר מתקשה אי אפשר לעשות בו שינויים, אך אם רוצים לחתוך אותו או לקדוח בו צריך להשתמש בטכניקות החדשניות והעדכניות של ניסור בבטון. בשנים האחרונות אדריכלים ומעצבי פנים עושים שימוש בחומר הבטון ומשתמשים בו כאלמנט עיצובי, הם בונים רצפת מבטון, קירות בטון, נישות מיוחדות , פינות אסתטיות ואלמנטים נוספים מבטון.

בטון מזוין – זהו חומר בטון שהוטמעו בו חומרים נוספים וחזקים כמו מוטות פלדה ועוד. בענף הבנייה משתמשים בבטון מזוין כדי לבנות קורות בטון התומכות ביציבות המבנה, עמודי בטון, גשרים ועוד.

ניסור וקידוח בבטון – אלו שתי טכניקות חדשניות המבוססות על חומר היהלום החזק המסוגל לחתוך או לקדוח בבטון גם כאשר הוא כבר חזק וקשה. ניסור הבטון מתבצע באמצעות מסור יהלום וקידוח הבטון מתבצע באמצעות מקדח היהלום. אלו שני סוגים של עבודות שונות בעלות מטרות שונות. ניסור הבטון משמש אותנו ליצירת פתחים במשטח הבטון לחלונות, לדלתות, ליציאה לעליית גג, לבנייה של פיר מעלית ועוד, ואילו קידוח הבטון משמש אותנו ליצירת תעלות בתוך קירות הבטון או ברצפה כדי להעביר בהן צנרת מים, גז ואינסטלציה, מערכות אוורור או כבלי תקשורת וחשמל.

מקדח היהלום – זהו מקדח ייחודי המשמש אותנו לקדיחה של חורים בקיר הבטון כדי להעביר בהם צנרת או כבלים. השימוש במקדח היהלום מאפשר לנו לקדוח חורים מדויקים ואסתטיים.

כבל היהלום זהו כבל שבקצהו משובצים יהלומים ואותו מצמידים אל מקום החיתוך. כאשר הכבל מסתובב היהלומים חוצבים בחומר הבטון ומנסרים אותו. חשוב לציין כי היהלומים המשמשים אותנו לניסור וקידוח בחומר הבטון שונים מהיהלומים המשמשים לתעשייה, אומנם המקור של שני סוגי היהלומים זהה, אך היהלומים לתעשייה פחות יפים, פחות נוצצים והמחיר שלהם זול בהרבה.

ניסור גגות בטון – זוהי פעולה הנדרשת כאשר רוצים לפתוח פתח לעליית גג או לגג כדי לאפשר יציאה לגג או לבנייה של יחידת דיור על הגג ועוד. ניסור תקרת בטון זוהי עבודה מורכבת ומאתגרת שאותה יכולים לבצע בהצלחה רק עובדים שצברו ניסיון רב בתחום ומצוידים בכלי העבודה הנדרשים לחיתוך גג בטון.

חיתוך שטחי זוהי שיטה שבה משתמשים כאשר רוצים לנסר מדרכות, כבישים או מרצפות. את העבודה מבצעים באמצעות מכונת ניסור הדומה המראה למכונת פוליש לרצפה, בתחתית המכונה מותקן מסור מצופה בשביבי יהלומים המאפשר לחתוך כל משטח בטון חזק. החיתוך השטחי נפוץ במיוחד כאשר רוצים לנסר כבישים כדי להניח בהם תשתיות עירוניות כמו צנרת ביוב, מים ועוד.

ניסור יבש וניסור רטוב - אלו שתי שיטות של ניסור בבטון. הניסוי הרטוב זוהי שיטה המלווה את הניסור במים כדי לצמצם למינימום את פיזור האבק וכדי לקרר מעת לעת את להב המסור המצופה ביהלומים. מבין שתי השיטות, ניסור רטוב זוהי השיטה הפופולארית ביותר.

קבלן ניסור בטון, או גם חברה לניסור וקידוח בבטון, זהו קבלן מומחה בתחום ניסור וקידוח בבטון. לא כל קבלן יידע לבצע בהצלחה את עבודות הניסור, רק מי שצבר ידע וניסיון רב בתחום וידע להפעיל נכון את כלי העבודה החדשניים יצליח לבצע בהצלה את העבודה.

עבודה לגובה – לעתים יש לנסר את משטחי הבטון בגובה רב כמו למשל בעת ניסור מסתור כביסה ועוד. חשוב לדעת כי עבודה לגובה דורשת רישיון עבודה מיוחד וציוד מגן. העבודה בגובה עלולה להוות סכנה למפעיל וכדי לבצע אותה בהצלחה  נדרשת השתלמות ייעודית ורישיון מיוחד. אם אתם רוצים לנסר משטחי בטון בגובה שמעל שני מטר, בדקו האם החברה שבחרתם מעסיקה עובדים בעלי רישיון לעבודה בגובה.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

מחפשים חברת ניסור מקצועית ואמינה, צרו קשר וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית!

 חברת "ניסור ישראל" מתמחה בכל סוגי העבודות, החברה מצוידת בכלי העבודה החדשנים ומבצעת את העבודה בטכניקות עדכניות ומתקדמות. אנו מגיעים לכל שכונה בירושלים והסביבה ומספקים עבודות של קידוח וניסור בבטון בכל עובי של משטח הבטון, עבודות של ניסור קורת בטון, ניסור גג בטון, ניסור מסתור כביסה וניסור כל סוג של משטח בטון.

5/5 - (4 votes)

שאלות תשובות

icon

כל מי שעושה שיפוצים ורוצה לפתוח פתחים בקיר הבטון לחלונות, לדלתות או לקדוח תעלות להעברת צנרת וכבלים, קבלני בניין שרוצים להרוס בניינים ישנים ולבנות במקומם בניינים חדשים, מי שרוצה לנסר עמודי בטון, גשרים ועוד, נעזר בקבלני ניסור בבטון.

icon

המחיר תלוי במספר גורמים. בתנאי השטח, בנגישות למקום, בסוג העבודה, בעובי משטח הבטון ובסוג הכלים הנדרשים לבצע את חיתוך הבטון. חברת "ניסור ישראל" מציעה עבודה מקצועית, כלי עבודה חדשניים ועדכניים ומחירים הוגנים ואטרקטיביים.

icon

באופן עקרוני קבלני הניסור אינם מחויבים לפנות את הפסולת. אך בהתאם לחוזה העבודה בין החברה ללקוח, ייתכן פינוי של הפסולת. כדי להקל על הלקוחות שלנו אנו מציעים את כל השירותים תחת קורת גג אחת, וביניהם גם את האופציה לפינוי הפסולת.