ניסור בטון מחיר

תוכן עניינים

כל הנתונים והמידע על ניסור בטון מחירון

חומר הבטון הוא חומר שתכונותיו הבולטות הן חוזק ועמידות, תכונות המהוות את הבסיס לבנייה של רוב המבנים בישראל ובעולם כולו. השימוש בחומר הבטון נדרש לכל סוגי המבנים, למבנים פרטיים, למבנים ציבוריים, לבנייה של מפעלי תעשייה, למרכזים מסחריים ועוד.

כאשר רוצים לבצע שינויים בקירות בטון או גם ההריסה יש צורך להתמודד עם החוזק של הבטון, והדרך הטובה, היעילה והקצרה ביותר להתמודדות היא באמצעות ניסור בטון.

ניסור בטון זוהי טכניקה חדשנית העושה שימוש בחומר היהלום הנחשב למינרל הקשה ביותר בטבע. אל מסור הבטון, או כל כלי ייעודי אחר, מצמידים דיסק המצופה בשבבי יהלומים זעירים ההופכים את הדיסק ולעמיד וחזק יותר מחומר הבטון, כך שכל מגע של הדיסק המסתובב עם חומר הבטון מאפשר חדירה עמוקה ומבוקרת לצורך ניסור הבטון או קידוח הבטון.

ניסור הבטון זוהי עבודה מקצועית המלווה בסיכונים רבים הדורשים ידע והכשרה מקצועית בהפעלת הכלים הייעודיים ובהתמודדות עם אתגרים שונים. ככל שבעלי המקצוע בתחום ניסור הבטון צברו מומחיות, ניסיון ושימוש בציוד היקר והמיוחד, כל גם ניסור בטון מחיר יהיה גבוהה יותר.

עבודות הניסור אינן דורשות רישיון עבודה ייעודי, ולכן השוק רווי בשיפוצניקים המבצעים את העבודה ללא התמחות והתמקצעות בתחום, אל תתפתו לשכור אותם, גם במחיר זול יותר. אם אתם רוצים להצליח בעבודה ולהימנע מהסיכונים הרבים המלווים את ניסור הבטון, לכו על המומחים בתחום!

חברת "ניסור ישראל" מעסיקה צוות עובדים מקצועי שעבר התמחות והשתלמויות רבות בהיכרות עם כלי העבודה החדשניים. צוות העובדים ידע להתאים את הכלי הנכון לכל סוג של עבודה, לבצע עבודה מקצועית, להעניק יחס אישי ומחירים אטרקטיביים.

ניסור בטון מחיר – מהם הגורמים המשפיעים על המחיר?

זמן העבודה – ככל שהעבודה תהיה גדולה יותר ותימשך זמן רב יותר, כך גם המחיר יהיה בהתאם.

היקף העבודה - ככל שהפרויקט יהיה גדול יותר, יימשך זמן רב וידרוש צוות גדול של עובדים ושימוש בכלי עבודה שונים ועדכניים, כך גם המחיר יהיה יקר יותר.

תשתיות – אם באזור שבו אמורה עבודת הניסור להתבצע נמצאות תשתיות עירוניות או ביתיות כמו מערכת של כבלי חשמל, צנרת אינסטלציה, כבלי תקשורת ועוד, תשתיות שאותן יידרש קבלן הניסור להזיז במסגרת העבודה, גם המחיר הסופי של הפרויקט יעלה.

נגישות – אפשרויות הנגישות לאזור הניסור משפיעות על המחיר. ככל שהנגישות אל מקום ביצוע העבודה תהיה קשה ומורכבת יותר, ככל שיידרש ציוד מיוחד כדי להגיע אל מקום העבודה, כמו במת הרמה, פיגומים, מנוף ועוד, כך גם מחיר העבודה יתייקר.

סוג הציוד – ככל שהציוד שבאמצעותו יידרשו העובדים לבצע את עבודת הניסור יהיה יקר ומיוחד יותר, כך גם מחיר העבודה יהיה גבוה יותר.

סוג הבטון והעובי שלו משפיעים גם הם על מחיר העבודה, ככל שהבטון עבה יותר ודורש מסורים גדולים יותר וכלים ייעודיים מיוחדים, כך גם המחיר יהיה יקר יותר.

מה מנסרים? ניסור של קיר בטון, לדוגמה, שונה מניסור של תקרת בטון, של עמודי בטון ועוד. כל סוג של בנייה בבטון דורשת טכניקות וכלים שונים. ולכן, ניסור של קיר בטון הנחשב לאחת הפעולות הנפוצות יהיה זול יותר מניסור של גשר בטון הדורש ליווי הנדסי, צי גדול של עובדים וכלים ייעודיים.

פינוי וניקיון – הכול מדברים על עבודות הניסור, אך לא זוכרים שבסיום העבודה יש צורך לפנות את חתיכות הבטון המנוסרות. עבודת הבטון מייצרת פסולת רבה שאותה יש לפנות אל אתרי פינוי מורשים. עבודת הפינוי דורשת ציוד מיוחד והיא עלולה להימשך זמן רב. ולכן ככל שכמות הפסולת רבה יותר, מחיר הפינוי יהיה גבוה יותר.

בואו לגלות טיפים גאונים איך להוזיל את המחיר ואיך לקבל עבודה מקצועית

שוק עבודות הניסור הוא שוק פרוץ, שוק עם פער מחירים גבוה. כדי למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר חשוב לערוך סקר שווקים ולבקש הצעת מחיר ממספר חברות בתחום.

כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר, בדקו שכל ההצעות מתייחסות אל אותה העבודה, שבסיס הנתונים שלהם שווה ושהחברות המציעות עושות שימוש בטכניקות ובכלים חדשניים ועדכניים. זכרו, יש סוגים שונים של עבודות ניסור, לכל עבודה יש מחיר שונה. כדי להימנע ממצבים שבו אתם מתלהבים מההצעה זולה, אך במציאות מגלים שהיא בכלל מתמחרת עבודה מסוג אחר עבודה קלה ופשוטה יותר, עברו היטב על כל סעיפי החוזה, ואם משהו לא ברור לכם, אל תהססו לשאול.

אל תתפתו למחיר זול במיוחד, לא משנה כמה המחיר המוצע יהיה זול, אם לבעל המקצוע לא יהיה את מגוון הכלים החדשניים המתאימים ואת הידע והניסיון הדרוש, התוצאות יהיו לא מקצועיות, לא אסתטיות ולא משביעות רצון.

לעתים עבודות ניסור דורשות שיתוף של בעלי מקצוע נוספים כמו למשל פרויקטים מורכבים הדורשים פיקוח או ליווי של מהנדס בניין. לכן כאשר אתם מחליטים על המחיר חשוב לוודא שזהו המחיר הסופי הכולל גם את העלויות הנלוות.

קבלו ניסור מקצועי הוא קבלן שאפשר לסמוך על המקצועיות והניסיון שלו ושל אנשי הצוות שלו. חשוב לוודא שלקבלן יש פוליסת ביטוח המכסה גם את הנזקים הגופניים העלולים להיגרם לעובדים והן את הנזקים לרכוש. אם ייגרמו פגיעות או נזקים ולקבלן לא תהיה פוליסת ביטוח מתאימה, אתם תצטרכו לשאת בעלויות הגבוהות של הפיצוי הן לעובדים והן לרכוש.

חשוב להכניס להסכם שעליו אתם חותמים עם הקבלן לוח זמנים מפורט והתחייבות לעמידה בלוח הזמנים. כדאי לקבוע קנס על אי עמידה בלוח הזמנים כדי לאלץ את הקבלן לעמוד בזמנים שנקבעו. אם לא תתעקשו על עמידה בלוח הזמנים, העבודה עלולה להימשך זמן ארוך יותר מהמתוכנן ואף לגרום להפסדים כספיים.

חברת "ניסור ישראל" מבצעת עבודות ניסור וקידוח בבטון בפריסה ארצית רחבה, בכל מקום שבו נידרש נשמח לשרת אתכם באופן המושלם ובמחיר האטרקטיבי ביותר!

טבלת מחירים

שירות החל מ -
ניסור פתיחת דלת 1190 ש"ח
ניסור רצפת בטון 190 ש"ח
חיתוך קורות בטון 440 ש"ח
ניסור כלונסאות מבטון 340 ש"ח
ניסור קרניז 110 ש"ח
ניסור ויטרינה 1190 ש"ח
ניסור קיר בטון 149 ש"ח
ניסור גג בטון    
179 ש"ח
ניסור ביהלום  189 ש"ח
ניסור מסתור כביסה
790 ש"ח
5/5 - (5 votes)