ניסור בטון בצפון

ניסור בטון בצפון – בחרתם בחברת "ניסור ישראל", אתם בידיים טובות!

מחירי הדירות במרכז הארץ מרקיעי שחקים וזוגות צעירים ומשפחות המעוניינות לשפר את רמת הדיור שלהם מוצאים דירות גדולות ומרווחות, איכות חיים וחיי קהילה תוססים בצפון הארץ.

הם עוזבים דירות קטנות וצפופות וגרים בדירות גדולות, מרווחות ומעוצבות ולעתים גם בווילות מרשימות. הרבה בתים ודירות בצפון הארץ עוברות תהליך של שיפוצים והתאמה לסגנון העיצובי של המאה העשרים ואחת וכל מי שבונה בית חדש או משפץ בית ישן נדרש לשירותי הניסור של חברות מקצועיות ומיומנויות בתחום.

גילה ודויד הם אחד מעשרות המשפחות שנעזרו בשירותי הניסור של חברת "ניסור ישראל". בואו לקרוא את מה שהם אומרים עלינו:

חברת "ניסור ישראל" היא חברה מקצועית המבצעת עבודות ניסור ברמה גבוהה ומקצועית. הם הגיעו אלינו מצוידים בכלי עבודה חדישים, ביצעו את העבודה בטכניקות חדישות של ניסור הבטון, הציעו לנו רעיונות מקוריים ויצירתיים והתוצאות לא היו מאכזבות. אם אתם מחפשים חברה אחראית ורצינית בתחום ניסור הבטון, אנחנו ממליצים בחום על חברת "ניסור ישראל".

 

ניסור בטון בצפון – עשרה טיפים חשובים באדיבות  חברת "ניסור ישראל"

חשוב להבחין בין עבודות של ניסור בטון לבין עבודות של קידוח בטון, אלו שתי עבודות שונות וכל אחת מהן מיועדת למטרה אחרת. ניסור בבטון היא עבודה המיועדת להריסה של קירות בטון  ומשטחי בטון עבים וחזקים, לניסור של קורות בטון, גשרים, כבישים ומדרכות. גם המגזר הפרטי נעזר בעבודות הניסור. כאשר רוצים לפתוח פתחים בקירות הבטון כדי להתקין חלונות או דלתות או כדי להגדיל את הפתחים הקיימים, כאשר רוצים לפתוח פתח בגג הבטון כדי לבנות יציאה לגג, לבנות קומה נוספת או יחידת דיור, משתמשים בטכניקה של ניסור בבטון.

עבודות של קידוח בבטון מיועדות ליצירת תעלות במשטח הבטון, תעלות שבהם מעבירים צנרת של גז, של מים של אינסטלציה או כבלי תקשורת, חוטי חשמל ועוד. הודות לכלי העבודה החדישים  התוצאות המתקבלות הן אסתטיות ודקורטיביות.

צוות העובדים בחברת "ניסור ישראל" מתמחה בכל סוגי העבודות ומצויד בכלי עבודה ייעודיים המתאימים לכל סוג של עבודה.

עבודות הבטון הם עבודות הגורמות לרעש ולכלוך. במהלך העבודה מתפזר אבק רב העלול להזיק לכל מי שנמצא בסביבה וגם לעוברים והשבים, ובסיום העבודה נשארות חתיכות בטון ופלדה שגם הן עלולות לסכן את השוהים בסביבה. אם אתם מבצעים עבודות של ניסור בטון, לא מומלץ להישאר בסביבה, ואם אתם חייבים להישאר, אתם חייבים להגן על עצמכם וגם על השכנים.

לפני תחילת העבודה, הדביקו מודעות שבהן אתן מודיעים על העבודות ועל הסכנות העלולות להתלוות אליהן. הצטיידו בציוד מגן, גם אתם וגם השכנים, במסכה על האף, כד למנוע כניסת אבק אל דרכי הנשימה, במשקפי מגן, כדי למנוע פגיעה בעיניים ובאטמי אוזניים כדי לא להיחשף לרעש של העבודה העלול לפגוע ברמת השמיעה.

סכמו עם צוות העובדים שבמהלך העבודה יפנו את הפסולת שנשארה אל אתר פינוי מורשה. השארה של חתיכות בטון ופלדה באתר העבודה עלולה לגרום לפציעות.

כדאי להכניס לחוזה סעיף המחייב את החברה לפנות את הפסולת לאתר פינוי מורשה, אך חשוב לדעת כי העלויות של פינוי הפסולת לאתר מורשה הן גבוהות, וייתכן שחברת הניסור תדרוש תשלום נוסף עבור פינוי הפסולת.

כאשר אתם מנסרים קורות בטון או עמודים תומכים במבנה מומלץ לבצע את העבודה בליווי ובפיקוח של מהנדס בניין מוסמך. אם תבצעו את העבודה ללא ליווי צמוד של מהנדס אתם עלולים לנסר קורות ועמודים תומכים, לפגוע בשלד הבניין, לערער את היציבות שלו ובמקרים חמורים אפילו להביא לקריסתו.

המחיר של עבודות הניסור תלוי במספר גורמים, במספר שעות העבודה הנדרשות, במספר העובדים האמורים להשתתף בפרויקט, בעובי משטח הבטון, בסוג הכלים הנדרשים לביצוע העבודה, בנגישות אל משטח הניסור ועוד. לכן כאשר אתם מבררים מהו המחיר של ניסור בטון, מומלץ לפנות אל מספר חברות העוסקות בתחום, לבקש הצעת מחיר מפורטת ולהשוות אותה על בסיס של נתונים שווים.

אך זכרו, לא כל מחיר יקר מעיד על איכות העבודה ולא כל מחיר זול מעיד על עבודה חובבנית, אך אם מציעים לכם מחיר הנמוך בהרבה מהמחירים המקובלים בשוק, צריכה להידלק נורה אדומה. לא אחת מחיר זול מאוד עלול לאותת על עבודה חובבנית, לא מקצועית, לא איכותית, עבודה שתגרום יותר נזק מאשר תועלת.

המלצות הן כלי עוצמתי לקבלת חוות דעת על חברת הניסור שאת שירותיה אתם עומדים לשכור. נסו לדלות המלצות מחברים ומבני משפחה שעבדו עם חברות ניסור והיו מרוצים. כדאי גם לבדוק בין גורמים מובילים בשוק הנדל"ן כמו קבלני בניין, קבלני שיפוצים, יזמים, אדריכלים ועוד. אם לא מצאתם, תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט, בפורומים ייעודיים, בקבוצות פייסבוק ובאתרים מובילים.

חברת "ניסור ישראל" מתמחה בכל סוגי עבודות של ניסור וקידוח בבטון. אנו עובדים עם הציוד הכי חדיש הקיים בשוק, צוות העובדים שלנו עוברים כל תקופה הכשרה מקצועית ויודעים לתת מענה לכל בקשה ולכל סוג של עבודה. צברנו מוניטין רב ונעשה הכול כדי לשמור עליו. אנו מקפידים על כל כללי הבטיחות ואנו מחויבים לשירות אדיב, למקצועיות, לאחריות ולמחירים הוגנים.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

הידעתם, ניסור בטון הוא טרנד לוהט בעיצוב הבית!

ניסור בטון משדרג כל בית, בית קטן, וילה מרשימה, דירה מרווחת וגם דירה צפופה. באמצעות הטכניקות של ניסור בטון אפשר להוריד קירות, להגדיל חללים לבנות פינות ונישות מעניינות ודקורטיביות, להגדיל פתחים של חלונות או לקרוע פתחים חדשים לחלונות ולדלתות, ליצור פתחים מרובעים או מלבנים בין המטבח לבין פינת האוכל או לבנות משקופים עגולים ודקורטיביים, עבודות ועיצובים שיעשו את ההבדל בין דירה רגילה לבין דירה מעוצבת ומרשימה.

עד לא מזמן רצפת בטון או קירות בטון היו נפוצים רק במבני תעשייה, אך כיום אדריכלים ומעצבי פנים עושים שימוש בחומר הבטון לעיצוב מקורי ומיוחד. את רצפת הבטון אפשר ללטש ולקבל מראה מבריק או מראה בסגנון ווינטג', אפשר לבנות שולחנות מבטון, מדפים, ספסלים, מעמד לטלפון ואפילו ידיות מיוחדות למגרות ועוד. בכל סגנון של עיצוב בטון שתבחרו, חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר העובדים עם כלי עבודה מדויקים וחדשניים המאפשרים להגיע לתוצאות מדהימות.

לחיתוך וניסור הבטון יש תפקיד משמעותי בעיצוב המטבח. באמצעות  מקדח יהלום נוכל לקדוח תעלות דקורטיביות בתוך משטחי הבטון כדי להעביר בהן את צנרת הגז, את צנרת המים והביוב ולא להיות כבולים לפתחים שנבנו במטבח לפני מספר עשורים. אם נפתח חלונות גדולים ומוארים במטבח ובפינת האוכל, הנוף מבחוץ ייכנס אל תוך המטבח, ומה יותר כייף מאשר לבשל או לאכול בתוך נוף ירוק, מול הים או בכל סוג וסגנון אחר של נוף.

במטבחים תעשייתיים קידוח וניסור הבטון מאפשרים לנו לפתוח פתחים לאוורור, לתעלות הוונטה, לקליטת אדים, למנדפים ולפתרונות אוורור נוספים.

העבודה המדויקת של חברת "ניסור ישראל" בעיצוב משטחי הבטון תאפשר לכם לעצב את הבית, את בתי העסק,  את המשרדים ואת מפעלי התעשייה בסגנון מיוחד, מרשים ומקורי.

הצטרפו אל גילה ודוד מהצפון ואל עוד אינספור משפחות שבחרנו בנו, היו מרוצים ושמחים להמליץ עלינו.

5/5 - (3 votes)

שאלות תשובות

icon

כן, אבל הרבה פחות מאשר בעבר. בעבר כאשר ביצענו את העבודה באמצעות קונגו, דחפורים או פטיש אוויר, היה הרבה אבק והרבה פסולת, אך כיום הודות לטכניקת הניסור ביהלום, יש הרבה פחות אבק ולכלוך.

icon

המחיר של עבודות הניסור תלוי במספר גורמים וכאשר מבקשים הצעת מחיר, חשוב להשוות את המחיר על בסיס נתונים שווים. ובנוסף, גם התחרות בשוק גורמת לפערי מחירים. אל תתפתה למחירים זולים, לעתים הם מעידים על עבודה חובבנית. אנו מציעים עבודה מקצועית במחירים אטרקטיביים.

icon

עבודה ממוצעת של ניסור פתחים בקיר הבטון נמשכת בין שלוש לארבע שעות בממוצע, אך משך הזמן תלוי בגורמים משתנים. ב"ניסור ישראל" עובדים עם כלי עבודה חדשניים המאפשרים לנו לבצע את העבודה במהירות מרבית.