ניסור בטון בתל אביב

ניסור בטון בתל אביב – מחפשים חברה מקצועית ואמינה, הגעתם אל היעד!

העיר תל אביב עוברת בשנים האחרונות תהליך אורבני ופיתחו נדל"ני כמו בערים גדולות ורבות ברחבי העולם. בעיר נבנות אלפי יחידות דיור חדשות והעיר עוברת תהליך מואץ של התחדשות עירונית. הבניינים הישנים, הנמוכים והמוזנחים נהרסים ובמקומם נבנים מגדלי דירות עם מאות דירות, גדולות, חדשות ומרווחות.

הנתונים מלמדים כי בשנים 2018 ו- 2019 ניתנו בעיר מספרי שיא של היתרים ורישיונות לבניית דירות חדשות במסגרת פרויקטים חדשים, תמ"א 38 ופינוי בינוי.

קבלני הניסור של חברת "ניסור ישראל" שותפים להתפתחות הנדל"נית המואצת של העיר. החברה מספקת פתרונות מתקדמים לעבודות ניסור מגוונות, והודות לכלי העבודה החדישים ולטכניקות המתקדמות שבאמצעותם מתבצעת העבודה, חברת "ניסור ישראל" היא אחת מחברות הניסור המובילות בתחום בתל אביב וברחבי הארץ.

 

ניסור בטון בתל אביב – כל מה שחשוב לדעת על הטכניקות הכלים החדשניים בתחום

ניסור בטון זוהי טכניקה חדשנית שהביאה למהפכה בענף הנדל"ן. בעבר כשרצו לנסר בחומר הבטון הקשה, השתמשו בכלי עבודה ישנים, בפטיש אוויר, בקונגו, בדחפורים ועוד. העבודה הייתה מלווה באבק רב, בלכלוך והתוצאות לא היו מקצועית ולא אסתטיות. ובנוסף, העבודה בכלים המיושנים גרמה לפגיעה בקירות הסמוכים, לנזקים לסביבה, ללכלוך רב ולאבק שעלול היה לפגוע בבריאות הסובבים.

טכניקת הניסור בבטון שינתה את עבודת הניסור. כיום אפשר לבצע עבודות ניסור מורכבות ומדויקות הודות לטכניקות החדשניות ולשימוש בכלי עבודה המבוססים על חומר היהלום.

חומר הבטון הוא אחד החומרים החזקים בענף הבנייה. הוא עשוי ממים, חצץ וטיט ולפעמים מוסיפים לתערובת גם פלדה או ברזל. בתחילה, חומר הבטון הוא נוזלי וגמיש, אך לאחר כמה שעות הוא מתקשה ואי אפשר לבצע בו שינויים וחיתוכים.

חומר היהלום הוא אחד המינרלים החזקים ביותר בטבע ורק הוא מסוגל להתגבר על החוזק של חומר הבטון. יש סוגים שונים של כלים, כל כלי מיועד לעבודה אחרת, אך המכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום. המסורים הייעודיים מצופים בשביבי יהלומים לתעשייה, הם מוצמדים אל משטח הבטון וכאשר להב המסור מסתובב, היהלומים מצליחים לחתוך בקלות, במהירות ובדייקנות כל משטח בטון, מכל סוג ובכל עובי.

טכניקת הניסור ביהלום הגיעה אל ענף הנדל"ן ממחצבות השיש. חוצבי השיש חיפשו חומר חזק שיצליח לנסר את השיש בקלות ובדייקנות ומצאו את חומר היהלום. לאחר ההצלחה בחיתוך השיש, החלו קבלני הניסור להשתמש גם הם במסורים המצופים בשביבי יהלומים , ומאז הכול היסטוריה. השימוש בחומר היהלום דחק את השיטות הישנות ואפשר לקבלני הניסור לבצע עבודות של ניסור וקידוח במשטחי הבטון בקלות, במהירות בדייקנות ולהגיע לתוצאות מרשימות ולרמת גימור גבוהה במיוחד.

עבודות ניסור וקידוח בבטון באמצעות חומר היהלום הצעידה את ענף הנדל"ן אל עידן חדש. כיום אפשר לנסר בכל סוג של בטון, לפתוח פתחים לחלונות ולדלתות או להגדיל פתחים קיימים, להוריד קירות כדי להגדיל את החלל, לפתוח פתח לעליית הגג כדי לבנות קומה נוספת, לנסר את מסתור הכביסה כדי לנצל את השטח לאחסון או להגדלת המטבח ועוד. כל העבודות מתבצעות בקלות, בדייקנות, כמעט ללא לכלוך ובמינימום של אבק.

ניסור בבטון זוהי עבודה מאתגרת ומורכבת, עבודה של מקצוענים.  רק מי שמצויד בכלי העבודה החדישים ומכיר את הטכניקות והשיטות החדשניות ידע לבצע כל סוג של עבודה בהצלחה.  מחפשים חברת ניסור מקצועית ומיומנת, צרו קשר עם חברת "ניסור ישראל"  והצטרפו אל אינספור לקוחות בתל אביב, ובמקומות נוספים, שבחרו בנו והיו מרוצים!

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

ניסור בטון בתל אביב – סקירה קצרה על כלי העבודה החדשניים

כבל היהלום זהו כבל פלדה שעליו משובצים רסיסים של יהלומים. כבל היהלום משמש לניסור של משטח בטון עבה במיוחד, החל מעובי של שישים וסנטימטרים ומעלה כמו כלונסאות בטון, עמודי בטון, גשרים וקירות בטון עבים במיוחד.

מסור יהלום זהו מסור שהדסקית שלו מצופה ברסיסי יהלומים. כאשר רוצים לנסר את משטחי הבטון מצמידים את הדסקית המצופה ביהלומים אל המשטח, הדסקית מסתובבת ותוך כדי הסיבוב רסיסי היהלומים חותכים את עובי הבטון. מסור היהלום הוא אחד הכלים השימושיים ביותר, הוא משמש אותנו ליצירת פתחים לקירות הבטון לחלונות ולדלתות, לפתוח פתח ליציאה לגג, לעליית גג, לפיר המעלית ועוד.

מקדח היהלום מגיע בגדלים שונים והוא משמש אותנו לקדיחת תעלות בקירות הבטון או בכל משטח בטון אחר כדי להעביר בהן צנרת של גז, מים או אינסטלציה וכבלים לתקשורת ולחשמל.

מכונת ניסור היא מכונה גדולה וכבדה המזכירה במראה של מכונת פוליש. בתחתית המכונה מורכב דיסק מסור אשר מצופה ביהלומים, המפעיל מסיע את המכונה בתנועות ישרות הלוך וחזור, ותוך כדי ההנעה המכונה מבצעת חיתוכים עמוקים במשטח הבטון.

מסור סולר או בשמו הנוסף מסור כביש, משמש לחיתוך במשטחי בטון אופקיים כמו מדרכות, כבישים מרצפות ועוד.

דיסק יהלום הוא כלי המשתייך לקבוצת המקדחים, אך בשונה מהמקדחים האחרים, דיסק היהלום אינו חותך בבטון בעומק, אלא בקידוחים ישרים וסימטריים.

 

ניסור בטון בתל אביב - אל תזלזלו בהוראות הבטיחות

בעבודות הניסור טומנות בחובן סכנות רבות, רק ידע ומיומנות בהפעלת הכלים המקצועיים והקפדה על הוראות הבטיחות ימנעו פגיעות ברכוש ובבני האדם.

כלי העבודה שבהם משתמשים בעבודות הניסור הם כלים בעלי להבים חדים ומשוננים, הם עלולים לפגוע במפעיל ובהפעלה לא מקצועית הם עלולים לגרום נזקים לרכוש.

עבודות הניסור גורמות לאבק אשר עלול להיכנס לדרכי הנשימה, לפגוע בהן ובעיניים. ולכן, על העובדים ללבוש מסכה על האף ומשקפי מגן ולהרחיק מאתר העבודה את כל מי שאינו חייב להיות נוכח שם, במיוחד נשים בהיריון, קשישים, ילדים קטנים וגם חיות מחמד.

עבודת כלי הניסור מלווה ברעש רב, וחשיפה ממושכת לרעש עלולה לפגוע ברמת השמיעה ולהזיק לאוזניים, ולכן על העובדים ועל כי מי שנמצא באתר העבודה להרכיב אוזניות או להשתמש באטמי אוזניים.

עבודות הניסור הן עבודות מאתגרות העלולות לגרום נזק למבנה, לפגוע בתשתית, לפגוע בשלד המבנה, ביציבות שלו ובמקרים חמורים אף להביא לקריסת המבנה. לפני שמתחילים בעבודה חשוב לבדוק היכן נמצאות התשתיות של המבנה והתשתיות העירוניות ולהקפיד לא לפגוע בהן. באופן עקרוני, במקרים מאתגרים יותר, רצוי לבצע את פעולות הניסור בליווי צמוד ובפיקוח של מהנדס מומחה.

לא אחת בעת הניסור, חתיכות הבטון המנוסרות עלולות להתפזר ולפגוע בעוברים והשבים. כדי למנוע את הסכנות נוהגים לקשור בחבל את משטח הבטון המיועד לניסור וכך לשמור שהחתיכות המנוסרות ייפלו רק במקום אחד מוגן.

בסיום עבודות הניסור נשארים בשטח שאריות של חתיכות בטון ושאריות ברזל חדות העלולות לפגוע באנשים בסביבה. חברה רצינית ואחראית תקפיד לפנות את כל שאריות הפסולת אל אתר מורשה לפינוי פסולת ותשאיר את סביבת העבודה נקייה ובטוחה.

הפעלת הציוד המקצועי דורשת ידע וניסיון. הפעלה לא מקצועית של כלי העבודה עלולה לפגוע ברכוש, לפגוע במפעיל וגם באנשים בסביבה, לחשוף אותם לסכנות רבות ולעתים אפילו לסכנת חיים.

ועוד, כאשר המכונות לא פועלות, אין להשאיר אותן מחוברות אל רשת החשמל ומיד בתום פעולת המכונה יש להוציא את התקע ממקור הכוח החשמלי.

כדי להימנע מהסכנות הרבות ולסיים את העבודה בבטחה ובהצלחה, חשוב לשכור חברת ניסור מיומנת ואחראית. צרו קשר עם "ניסור ישראל", אנו מצוידים בציוד חדיש ועדכני ויודעים להפעיל אותו מתוך הקפדה מלאה על כללי הבטיחות.

5/5 - (3 votes)

שאלות תשובות

icon

בשנים האחרונות תקנות הבנייה המחמירות גרמו לשימוש רב בחומר הבטון. כאשר רוצים לנסר פתחים בקירות הבטון, להרחיב פתחים קיימים, להסיר קירות, לנסר או לקדוח במשטחים גדולים וקשים ועוד, משתמשים בטכניקה של ניסור הבטון.

icon

חברת "ניסור ישראל" צברה ניסיון וידע רב בתחום ניסור הבטון. החברה מצוידת בכלי עבודה חדישים ומשתמשת בטכניקות חדשניות ומתקדמות המביאות לתוצאות מרשימות ולרמת גימור גבוהה במיוחד. אנו מבצעים את כל סוגי העבודות במגזר הפרטי, במגזר הציבורי וגם העסקי.

icon

המחיר נקבע לפי מספר פרמטרים כמו עובי משטח הבטון, סוג העבודה, הנגישות אל מקום העבודה, משך הזמן המשוער של העבודה, מספר העובדים הנדרשים לקחת חלק ועוד בביצוע העבודה. חברת "ניסור ישראל" מציעה עבודה מקצועית ואסתטית במחירים הוגנים.