ניסור בטון בנתניה

ניסור בטון בנתניה –  ניסור ביהלום בעיר היהלומים!

בשנים האחרונות הביקוש למגורים ולשטחי מסחר בעיר היהלומים נתניה גובר והולך ובעיר חלה התפתחות אורבנית מרשימה. בעיר נבנות שכונות חדשות, מרכז העיר עובר תהליך של החייאה והתחדשות ופרנסי העיר מצפים שהתהליכים הנדל"ניים העוברים על העיר ימשכו אליה זוגות צעירים, משפחות חדשות ובעלי עסקים.

כמעט בכל שכונה בעיר אפשר לפגוש קבלני בניין, חברות נדל"ן קבלני שיפוצים וקבלני ניסור בבטון. כל מי שעוסק בתחום הנדל"ן בנתניה, ובכל מקום אחר, מודע לתפקיד החשוב של קבלי הניסור ומחפש חברות ניסור וקידוח בבטון מקצועיות, אחראיות ומתקדמות.

חברת "ניסור ישראל" היא אחת החברות המובילות בתחום ניסור וקידוח בבטון. אנו מצוידים בציוד חדיש ומתקדם, מכירים היטב את כל שיטות העבודה ויודעים לבצע כל סוג של עבודה בכל עובי של משטח בטון. אז אם אתם מחפשים את הטובים ביותר, צרו קשר, אתם לא תתאכזבו!

 

ניסור בטון בנתניה – מה הקשר בין ניסור לבין יהלום?

כלי העבודה החדשים המשמשים אותנו לניסור וקידוח משטחי בטון חזקים ועבים מבוססים על חומר היהלום, בכל סוג של כלי עבודה חדשני מורכב להב חיתוך המצופה ברסיסי יהלומים.

הבטון הוא תערובת של מים, חצץ, טיט ולפעמים גם פלדה. זהו החומר החזק והקשה ביותר בעולם הבנייה, חומר שקשה מאוד לנסר ולחתוך אותו. רק היהלום הנחשב למינרל החזק והקשה ביותר בטבע מצליח לגבור על חומר הבטון ולנסר אותו בקלות, במהירות ובדייקנות.

בעבר כאשר רצינו לנסר את משטחי הבטון כדי להוריד, לדוגמא, קיר בטון או לפתוח פתחים בקיר הבטון השתמשנו בדחפורים, בקונגו או בפטיש אוויר. העבודה הייתה סיזיפית וקשה, התוצאות לא היו מדויקות ולא אסתטיות ועבודה גרמה לענני אבק ולפסולת רבה. כיום הודות לכלי העבודה המבוססים על רסיסי היהלומים אנו יכולים לבצע את העבודה, בקלות במהירות וכמעט ללא אבק וללא לכלוך.

היהלומים המשובצים בלהב המסור אינם אותם היהלומים המוכרים מתעשיית התכשיטים. אומנם המקור שלהם זהה, הם מגיעים ממכרות במעבי האדמה, אך היהלומים לתעשייה דחוסים בלחץ פחמן, הם פחות זוהרים ונוצצים והרבה יותר זולים.

כלי העבודה וטכניקות הניסור המבוססות על חומר היהלום גרמו למהפכה בעולם הנדל"ן והצעידו אותו אל עידן חדש. כיום אפשר לבצע עבודות ניסור מרכבות ומאתגרות בתוך מספר שעות ולעצב את חומר הבטון בצורה הכי מדויקת ומקצועית. אדריכלים רבים משתמשים בחומר הבטון לעיצוב בתים, דירות ובתי עסקים. הם בונים מרצפות מחומר הבטון, מדפים, שולחנות, ספסלים, נישות ופינות עבודה בסגנונות מיוחדים ומקוריים.

 חברת "ניסור ישראל" מבצעת את עבודות הניסור וקידוח בבטון באמצעות כלי עבודה חדישים המבוססים על חומר היהלום. השימוש בכלי העבודה החדישים, המיומנות והמקצועיות של אנשי הצוות, השירות האדיב והמחירים האטרקטיביים מיקמו את חברת "ניסור ישראל" כאחת החברות המובילות בתחום.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

ניסור בטון בנתניה – כל הסודות מתגלים

בכל פרויקט נדל"ן, בבנייה של בנייני דירות חדשים, בהריסת מבנים ישנים, בשיפוץ דירות, בסלילת מדרכות וכבישים יש צורך בחברות העוסקות בתחום ניסור הבטון. כאשר אתם מחפשים חברה מקצועית ומיומנת, חשוב לדעת את הפרמטרים הבאים:

לפני שאתם בוחרים חברה לניסור בטון חשוב לוודא מהם כלי העבודה שבהם משתמשת החברה והאם הם מתאימים לסוג העבודה שלכם. קיימים מגוון כלים שהמכנה המשותף שלהם הוא חומר היהלום, אך כל סוג של כלי מתאים לסוג אחר של עבודה. ניסור בטון באמצעות כלי עבודה שאינו מתאים לסוג העבודה, לא ייתן תוצאות מרשימות, להיפך הוא עלול לגרום לנזקים, לאי יציבות המבנה, לפגיעה בשלד המבנה ובמקרים חמורים גם להתמוטטות המבנה.

יש סוגים שונים של כלי עבודה, כל אחד מהם מתאים לסוג עבודה שונה, אך כולם מבססים על חומר היהלום. כבל היהלום מתאים לניסור של בטון מזוין בעובי של שישים סנטימטרים ומעלה כמו, למשל, ניסור גשרים, ניסור עמודי בטון, ניסור קורת בטון ועוד. מסור היהלום משמש ליצירה של פתחים בקירות הבטון כדי לפתוח פתחים לחלונות ולדלתות, להגדיל פתחים קיימים, לפתוח פתח למזגנים, לארובות, להסיר קירות במטרה להגדיל את החלל ועוד. מקדח היהלום משמש ליצירת חורים עגולים, מדויקים ואסתטיים ולקידוח של תעלות בקירות ובמשטחי הבטון כדי להעביר בהן צנרת של מים, של גז, של ביוב, כבלי תקשורת וחוטי חשמל. מכונת ניסור זוהי מכונה גדולה שבסיסה מותקן מסור והיא משמשת לניסור של משטחי בטון קשיחים. מסור סולר מיועד למשטחי בטון אופקיים כמו מרצפות, כבישים, מדרכות ועוד.

לכלי העבודה יש תפקיד חשוב, אך גם למפעיל יש תפקיד חשוב, לפעמים אפילו יותר. כדי להפעיל את כלי העבודה החדשניים, חשוב לבדוק כי צוות העובדים עבר הכשרה בתחום, לוודא שהוא צבר ניסיון ומיומנות והוא יודע לבצע כל סוג של עבודה במשטח הבטון בהצלחה.

בנייה טרומית היא חלק בלתי נפרד מהבנייה המודרנית, זוהי בנייה שבה הקירות נבנים מבטון חזק במפעל והם מגיעים מוכנים אל אתר הבנייה.  כאשר רוצים לבצע שינויים בקירות המבנה הטרומי יש צורך להשתמש בטכניקה של ניסור בבטון. כל שינוי כמו יצירת פתח למזגן, יצירת פתחים לחלונות או לדלתות, יצירת פתחים לוונטה, לארובות ועוד, יתבצע בקלות במהירות ובדייקנות באמצעות כלי העבודה המבוססים על חומר היהלום ובאמצעות הטכניקות החדשניות של ניסור בבטון.

עבודות ניסור וקידוח בבטון הן עבודות מאתגרות, מורכבות ולעתים גם אדריכליות. הן דורשות הכנה מוקדמת, היכרות עם השטח שבו עומד הניסור להתבצע. איתור של כל התשתיות הביתיות והעירוניות כמו תשתיות המים, הגז, הביוב וכבלי החשמל והתקשורת  ועוד. איתור התשתיות חשוב כדי לא לפגוע בהן והתכנון המוקדם חשוב כדי לבצע את העבודה באחריות וללא טעויות יקרות העלולות לעלות בנזקים לרכוש ובפגיעה בחיי אדם. לכן חשוב לבחור בחברת ניסור המביאה אתה לצד כלי העבודה החדשניים גם ידע ובעיקר ניסיון רב שנים בפרויקטים רבים.

ענף הבנייה טומן בחובו סכנות רבות ואנו עדים ללא מעט אסונות שבהם נפצעים או נהרגים עובדי הבניין. עבודות הניסור הן חלק מעבודות הבנייה וגם בהן יש סכנות רבות. השימוש בכלי העבודה מסכן את מי שאינו מיומן בהפעלתו, האבק המלווה את עבודות הניסור עלול לפגוע בדרכי הנשימה ובעיניים, עבודות ניסור בגובה רב מסכנות את העובד ולא אחת בעת ביצוע החיתוך והניסור של משטחי הבטון, חתיכות הבטון עלולות להתפזר בסביבה ולפגוע בעוברים והשבים.

חברת "ניסור ישראל" מקפידה על כל כללי הבטיחות ועושה את הכול כדי למזער עד למינימום את הסכנות. אנו מציידים את העובדים בציוד מגן ייחודי המגן עליהם מפני הרעש והאבק הרב, צוות העובדים בגובה עבר הכשרה ייחודית בתחום והוא מצויד ברישיון עבודה לגובה, ולפני חיתוך משטח הבטון, אנו קושרים אותו היטב כדי למנוע את התפזרות החתיכות המנוסרות בשטח ועוד.

עבודות של ניסור וקידוח בבטון הן עבודות מורכבות ודורשות עבודה של צוות אנשים מנוסה ומורשה בתחום. עלויות העבודה נקבעות בהתאם לתנאי השטח הייחודיים, בהתאם לאופי העבודה ולדרישות שלה. אל תתפתו למחירים זולים במיוחד, הם מעידים על חברה חסרת ניסיון ועל עבודה חובבנית. אנו בחברת "ניסור ישראל" מציעים  עבודה אחראית ומקצועית במחירים הוגנים ואטרקטיביים.

5/5 - (4 votes)

שאלות תשובות

icon

אלו שני סוגים של עבודות המיועדים למטרות שונות ומתבצעות בכלים שונים. ניסור בטון מיועד לניסור של משטחי בטון ואילו קידוח הבטון מיועד לקידוח של חורים עגולים ואסתטיים וליצירת תעלות בתוך קירות הבטון כדי להעביר בהם תשתיות שונות.

icon

שני סוגי היהלומים מגיעים מאותו מקור, אך היהלומים המיועדים לתעשייה דחוסים בלחץ פחמן גבוה והם פחות נוצצים, פחות יפים ופחות יקרים. היהלום הוא מינרל חזק והודות לעוצמה שלו הוא מסוגל לנסר את הבטון בקלות ובדייקנות.

icon

חברת " ניסור ישראל " היא חברה ותיקה ומקצועית המחזיקה צוות עובדים מיומן היודע לבצע בהצלחה כל סוג של עבודה. אנחנו מצוידים בציוד חדיש ומתקדם המאפשר לנו לבצע את כל סוגי העבודות בהצלחה ולהגיע לרמת גימור גבוהה ויפה.