ניסור גג בטון

ניסור גג בטון – כשמקצועיות ובטיחות נפגשים!

ניסור של גג בטון זו אחת העבודות המורכבות המתבצעת כאשר רוצים לבנות קומה נוספת למבנה או לפתוח פתח למעבר בין הקומות ועוד.

עבודות הניסור מחייבות ציוד חדיש, עדכני ותקני, צוות עבודה מיומן ומקצועי, לעתים גם רישיון לעבודה לגובה, לעתים ליווי ופיקוח של מהנדס, ובעיקר הקפדה מחמירה על כללי הבטיחות.

צוות העובדים בחברת "ניסור ישראל" נותן לכם הצצה אל עולם של דיוק ומקצועיות, אל עולם של שימוש בכלים כבדים וייחודיים ואל ידע שנצבר במשך שנות עבודה רבות!

ואם אתם מחפשים את הטובים ביותר בתחום של ניסור גג בטון, הגעתם אל הכתובת הנכונה!

 

ניסור גג בטון – איך זה עובד?

ניסור בטון זוהי טכניקת עבודה שנולדה מתוך הצורך להתמודד עם קירות הבטון העבים. הבטון הוא אחד החומרים החזקים ביותר בענף הבנייה, חומר שקשה מאוד לשבור אותו בדייקנות ולהגיע לתוצאות טובות. גם כורי השיש  שעבדו עם חומרים קשים חיפשו דרך קלה מקצועית ומדויקת לחצוב בבטון ומצאו את חומר היהלום. היהלום הוא המחצב הקשה ביותר בטבע והשימוש בו לניסור ולחיתוך הביא לתוצאות נהדרות במחצבות השיש, משם זה עבר לענף הנדל"ן וחולל מהפכה.

במקום לשבור או לחתוך את קירות הבטון באמצעות פטיש חציבה או קונגו ולהגיע לתוצאות לא מדויקות ולא מקצועיות, מסור היהלום מחליף את הכלים הישנים והתוצאות נפלאות.

ניסור בטון מתבצע על ידי מסורים ייעודיים אשר מצופים בשבבי יהלומים. את להב הדיסק המצופה בשבבי יהלומים מצמידים אל המשטח שאותו רוצים לנסר, הלהב נע במהירות גבוהה ומצליח לחתוך את משטח הבטון העבה בצורה מדויקת.

הציפוי של שבבי היהלומים והתנועה הסיבובית המהירה של להב הדסק מאפשרים לחתוך קירות וגגות בטון בעל עובי ובכל סוג. ההבדל בין העובי של הקירות בא לידי ביטוי בהתאמה מדויקת של דיסק המסור, ככל שקיר הבטון עבה יותר, כך נעשה שימוש  בלהב מסור בעל קוטר גדול יותר.

רמת הקושי של הריסת גגות העשויים מבטון גבוהה יותר מרמת הקושי של הריסת קיר העשוי מבטון, ולכן כדי לבצע את העבודה בדייקנות וללא סיכונים אנו נדרשים להשתמש  בכלים ייעודיים וחזקים, אחד מהם הוא מסור המסילה.

מסור מסילה הוא כלי ייעודי המאפשר ליצור חיתוכים ברמת גימור גבוהה ובמינימום של אבק ולכלוך. מסור המסילה מצויד בלהב המצופה ביהלומים אשר מסוגלים לחתוך בעובי של עד שבע מאות וחמישים מילימטר בחומר הבטון, ובחומרים קשים נוספים, וליצור חתך מדויק בקו ישר ונקי.

את המסור הייחודי מרכיבים על גבי מסילה, את המסילה מצמידים אל משטח הבטון והמסור נע עליה הלוך וחזור עד לקבלת החתך המדויק והרצוי. מסור היהלום משמש אותנו למטרות נוספות כמו חיתוך בקירות הבטון ליצירת פתחים לחלונות לדלתות ועוד, לחיתוך בקיר תלול שאינו מאפשר שימוש בסוג אחר של מסור ולחיתוך גג הבטון.

מסור הבטון הוא מסור בעל משקל קל, הוא מופעל באמצעות שלט רחוק ובכך הוא מקטין את הסיכונים הבטיחותיים של  אנשי הצוות המפעילים אותו.

חברת "ניסור ישראל" מפעילה צוותים מיומנים שרכשו ניסיון רב בהפעלת מסור מסילה לחיתוך גג בטון. יש לנו מגוון גדול וסוגים שונים של מסורי מסילה שאותם נדע להתאים לכל סוג של עבודה ולכל עובי של גג הבטון. כאשר אתם שוכרים את השירותים שלנו אתם יכולים בטוחים שהעבודה תתבצע בדרך הטובה והמקצועית ביותר מתוך תשומת לב לדרישות הייחודיות ולכללי הבטיחות.

 

מנסרים גג בטון ומקפידים על הבטיחות

אחד הדברים החשובים בעבודה של ניסור גג בטון הוא נושא הבטיחות. על אף התועלות הרבות של העבודה עם הכלים המקצועיים והתוצאות המדויקות, ניסור גג בטון זוהי עבודה המלווה בסיכונים רבים. רק מי שצבר ניסיון רב בעבודה הזו ידע לבצע אותה היטב מתוך שמירה מלאה על כללי הבטיחות ומזעור הסיכונים עד למקסימום.

  • עבודת ניסור הגג צריכה להתבצע על ידי שני אנשי צוות כאשר הראשון מנסר את הגג והשני מאבטח את הסביבה.

 

  • לפני שמתחילים לנסר את גג הבטון חשוב להתייעץ עם מהנדס בניין כדי לבדוק את יציבות הבניין ולוודא שעבודות החיתוך של הגג לא ייפגעו בשלד הבניין, בתשתיות שלו וביציבות.

 

  • לפני תחילת עבודות של ניסור הגג חשוב להציב במקום עמודי תמיכה רבים שתפקידם לבלום את חתיכות הבטון שינוסרו לצנוח כלפי מטה ולמנוע פגיעה במבנים צמודים עקב שבירת הגג.

 

  • כאשר גג הבטון משמש כרצפה לקומה מעליו, חשוב לוודא שברצפת הקומה שמעל לא קיימות תשתיות חיוניות העלולות להיפגע כמו צנרת מים, צנרת אינסטלציה, גז, כבלי תקשורת ועוד.

 

  • לפני תחילת העבודה חשוב להרחיק את בני האדם ואת חיות המחמד מהסביבה ולנקות את האזור מחפצים שונים העלולים להינזק.

 

  • אומנם, העבודות באמצעות מסור הבטון משאירות סביבת עבודה נקייה, יחסית, אך עדיין נשארות שאריות של חתיכות בטון שאותן חשוב לפנות. חברה מקצועית ורצינית מפנה את שאריות הבטון באמצעות משאיות אשר מפנות את הפסולת אל אתרי פסולת מורשים.

 

 המפתח לעבודה מקצועית – חברת ניסור ותיקה ומיומנת

בענף של ניסור הבטון, לבחירה הנכונה בצוות מקצועי ומיומן יש השפעה ניכרת על ביצוע העבודה ועל מניעת סיכונים העלולים לגרום נזק לרכוש ולפעמים אף לעלות בחיי אדם.

כדי למצוא את בעלי המקצוע הטובים מכולם חשוב לשים לב לנקודות הבאות:

חברה המבצעת עבודות ניסור חייבת להיות מצוידת בכלים עדכניים ומקצועיים. חיתוך בקיר בטון או של גג בטון אשר מתבצע באמצעות כלי עבודה ישנים כמו פטיש חציבה או קונגו לא יניב תוצאות משביעות רצון ועלול גם לסכן את הסביבה, את האנשים ואת הרכוש.

בשל הסיכונים הרבים המלווים את העבודות של חיתוך גג בטון חשוב להקדיש מחשבה רבה לנושא הבטיחות. חשוב לבחור חברה בעל רישיון לביצוע של עבודות ניסור מורכבות, חברה המחזיקה בפוליסת ביטוח אשר מכסה הן את העובדים והן את הרכוש של מזמין העבודה ולוודא כי החברה עובדת בהתאם לנהלי הבטיחות.

המלצות וחוות דעת הן הדרך היעילה ביותר לוודא שהחברה שבחרתם היא חברה רצינית ומקצועית. נסו לחפש חברים, שכנים או בני משפחה שביצעו עבודות של חיתוך בטון והיו מרוצים. אתם יכולים לדלות גם אינפורמציה מבעלי מקצוע המעורים בשוק הנדל"ן כמו קבלנים, קבלני שיפוצים, יזמי נדל"ן אדריכלים ועוד. גם באתרי האינטרנט ובפורומים הייעודים תוכלו לדלות מידע אמין על אודות החברות המובילות בתחום.

המחיר הוא אחד הפרמטרים המשפיעים עלינו בבחירת בעלי מקצוע, ולכן כדי לוודא שהמחיר המוצע לכם הוא מחיר הגון, נסו לברר את רמת המחירים בשוק, אך הקפידו על תנאים שווים. אתם יכולים לפנות אל מספר חברות שצברו ניסיון בתחום, לקבל מהם הצעת מחיר ולהשוות בין ההצעות. אך זכרו לא תמיד המחיר היקר מעיד על חברה טובה יותר ומחיר זול במיוחד צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, אולי מדובר בחברה חדשה, חסרת ניסיון ופחות מקצועית.

אל תשכחו לחתום על חוזה עבודה מסודר שמסכם בבירור את כל הסעיפים שסיכמתם בעל פה.

מחפשים חברה מקצועית בתחום של ניסור גג בטון, בואו להכיר את חברת "ניסור ישראל". חברת "ניסור ישראל" פועלת שנים רבות בתחום העבודות של ניסור וקידוח בבטון במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי. אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים בביצוע העבודה, מציעים מחירים אטרקטיביים ושומרים על כללי הבטיחות.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

5/5 - (1 vote)

שאלות תשובות

icon

חברת "ניסור ישראל" משתמשת בכלי עבודה חדשניים ובטכנולוגיות ניסור מתקדמות ומובילות בענף. אנו מספקים עבודה מקצועית ואיכותית ללא תחרות ומבצעים בהצלחה גם עבודות ניסור מורכבות ומאתגרות כמו ניסור גג בטון ועוד.

icon

כמעט ולא. כלי העבודה והטכניקות שבהם אנו משתמשים מאפשרים לנו לבצע עבודה נקייה, ללא לכלוך וללא אבק. אנו עובדים בשיטת הניסור הרטוב, מרטיבים את מקום הניסור ומוסיפים מים ללהב המסור כדי למזער עד למינימום את התפשטות האבק.

icon

המחיר נקבע לפי מספר פרמטרים, היקף העבודה, עובי תקרת הבטון, כמה שעות נדרשות כדי לבצע את העבודה, כמה אנשי צוות משתתפים בעבודה, אילו כלי עבודה נדרשים ועוד. חברת " ניסור ישראל " מציעה עבודה מקצועית במחירם הוגנים ואטרקטיביים.