ניסור חגורת בטון

ניסור חגורת בטון כל הנתונים והמידע על השירות

עבודות ניסור בטון הן עבודות מורכבות, הן בשל חוזקו של הבטון והשימוש בו כחומר בניה עוצמתי ועמיד בפני עומסים, והן בשל הנטייה שלו להתבקעות ולהתפוררות והצורך להתאים את מיקומי הלחץ והעומס ויצירת רמת דיוק גבוהה במיוחד בחריצה שלו.

חברת ניסור ישראל היא חברה מובילה ומקצועית אשר מספקת שירותי ניסור וקידוח בטון לכל צורך ומטרה, בכלים מקצועיים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובמקצועיות שאין שניה לה.

בין שירותי החברה ותחומי ההתמחות שלה ניתן לקבל שירותי ניסור חגורת בטון- עבודה הנחשבת כמאתגרת במיוחד בתחום.

מהי חגורת בטון?

חגורת בטון היא רכיב הנדסי שבא לתמוך במבנה, למנוע קריסה והיחלשות עקב היווצרות של סדקים ובקעים לאורך השנים. חגורת בטון מספקת תמיכה באמצעות תכנון הנדסי קפדני, באמצעות חיבור יסודות הבסיס במבנה, חיזור יתדות ומשטחי תקרה אשר אינם נתמכים על ידי קירות, חיבור וקישור יסודות בין מעברי קומות, תמיכה בקיר שיגומים ואחרות.

חגורת בטון מספקת כוח ועוצמה אולם גם תכנון הנדסי שנועד לייצר תמיכה ועמידות של המבנה, גם תחת תנאי לחץ ומפגעים.

בשל התכנון ההנדסי הקפדני ויישום מטרות החגורה בועל לחיזוק ושמירה על המבנה, ניסור והריסת משטחים ותשתיות בנתמכים על ידי חגורת בטון, מצריכים יתר תשומת לב, מחשבה ותכנון, לצד יישום מקצועי ומדויק.

ניסור חגורת בטון

על מנת להוריד קיר אשר נתמך על ידי חגורת בטון או לבצע בו שינוי אחר, יש לבצע קודם לכן ניסור של חגורת הבטון עצמה ולמעשה ביטול של התמיכה אותה היא מספקת.

חשוב לבצע איתור וזיהוי מוקדם של מיקום חגורת הבטון והזווית בה היא מונחת, לצורך חדירה כירורגית לעומק התשתית, באמצעות כלי עבודה מתאימים וניסור שלה.

לצורך עבודת ניסור חגורת בטון נדרשים מספר אלמנטים:

קריאת ושליטה בתכניות- על מנת לאתר את מיקום חגורת הבטון והשפעתה על הקיר ועל המבנה כולו יש צורך בקריאה ובהבנה של התכניות ההנדסיות הקיימות למבנה. קריאה נכונה תביא לתכנון מדויק של מקום הכניסה באמצעות כלים ובחירה של מיקום הניסור באופן האפקטיבי ביותר.

כלים מתאימים- ניסור בטון, בשונה מעבודות הריסה אגרסיביות באמצעות כלי צמ"ה וכדורי הרס, היא עבודה אשר דורשת דיוק, ומיועדת להותיר את התשתית הקיימת על כנה, לצד שינויים נדרשים. את אלה ניתן לבצע באמצעות כלים לחיתוך ולקידוח ברמת דיוק גבוהה במיוחד, בעלי עוצמתיות וחוזק. ראשי הקידוח ודסקיות החיתוך המובילים את תחום תעשיית הבטון הם ראשי יהלום, העושים שימוש בכוחו של היהלום שהוא החומר החזק בטבע, להתמודדות עם הבטון- החומר החזק בתעשיית הבניה והתעשיות הביטחוניות.

חשוב לבצע התאמה מלאה בין סוג העבודה הנדרש, סוג הבטון, עובי הקיר ועובי חגורת הבטון, לכלי החיתוך והראשים, לקבלת תוצאה מדויקת ולמניעת התבקעות והתפוררות של הקיר.

בטיחות- יש לבצע את הפעולה תוך עמידה בתקני בטיחות מחמירים, לשמירה על העובדים באתר, על עוברי אורח וכן על יציבות המבנה.

צוות מקצועי- ניסור בטון בכלל וניסור חגורת בטון בפרט, הן עבודות מקצועיות אשר מצריכות ידע ומיומנות. חשוב לעבוד עם קבלן ניסור בטון רשום ומורשה בלבד, המציג ניסיון, הסמכה וידע בתחום האמור.

חברת בטון ישראל יא חברה מובילה בתחום הבינוי והתעשייה, אשר מספקת את כלל השירותים בתחום ניסור וקידוח בטון, לרבות ניסור חגורת בטון בליווי פיקוח מקצועי והנדסי ותחת שמירה על תנאי בטיחות מוקפדים במיוחד. החברה פועלת בפריסה ארצית, באמצעות עובדים מנוסים ומיומנים, ומובילה בתחום הטכנולוגי תוך שמירה על עדכנות מקצועית ואחזקה בכלים מקצועיים מן השורה הראשונה.

חברת בטון ישראל מחזיקה בראשי יהלום לניסור ולקידוח בטון, מבצעת עבודות מורכבות באתרי בניה ובמתחמים פרטיים, ומלווה קבלנים, רשויות ומוסדות, לצד לקוחות פרטיים במגוון צרכים. אנו מבצעים את כל סוגי העבודות, החל מהרחבה של דלת או חלון, יצירת בתים ומבנים נגישים, פתיחה ויצירה של תאורה טבעית, התאמות ויישום בטון אדריכלי, עבודות בטון בגובה ונוספות.

חברת ניסור ישראל מספקת עבודה מקצועית ויסודית, תוך עמידה בלוחות זמנים, יעילות, וכל זאת במחיר הוגן אשר נמסר מראש ללקוח על פי תנאי ודרישות העבודה, בשקיפות מלאה וללא הפתעות. כל עבודת ניסור בטון כוללת גם את פינוי הפסולת שנוצרת בעת העבודה ושיירי הבטון, למטמנות מורשות כנדרש בחוק.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

5/5 - (4 votes)