ניסור מסתור כביסה

ניסור מסתור כביסה עם חברת "ניסור ישראל "– לעבוד עם הטובים מכולם!

עושים שיפוצים, מעוניינים להגדיל את המטבח ולהסיר את מסתור הכביסה, רוצים לנצל את השטח של מסתור הכביסה למזווה או למחסן, מעוניינים להכניס מזגנים לשטח פיר הבטון אבל אין לכם מספיק מקום? ניסור של מסתור הכביסה יאפשר לכם לבצע שיפוצים בבית  מתוך ניצול של השטח המיועד למסתור הכביסה.

מסתור הכביסה הוא אזור המיועד לתליית הכביסה, אחד היתרונות הבולטים שלו הוא שהוא  אזור חיצוני שאינו תופס מקום בתוך שטח הבית. בבתים רבים מסתורי הכביסה עשויים מבטון, הם צברו לכלוך ויצרו מראה לא אסתטי ולא נעים לעין לבניין. כיום הודות לטכניקת הניסור בבטון, אפשר לנסר את  מסתורי הבטון הישנים, לנצל את השטח שלהם למגוון צרכים או לנסר את מסתור הכביסה הישן ובמקומו לבנות מסתור כביסה מאלומיניום קל משקל, אסתטי ונאה הרבה יותר לעין.

את ניסור מסתור הכביסה יש לבצע רק בעזרת בעלי מקצוע מומחים בתחום הניסור, בעלי מקצוע שיש להם ידע, ניסיון וכלים נכונים לניסור הבטון בדרך חלקה, אסתטית ובטיחותית.

חברת "ניסור ישראל" מבצעת במקצועיות ובהצלחה במשך שנים רבות עבודות ניסור בבטון. מחפשים את הטובים ביותר, צרו קשר, אנחנו כבר מגיעים!

 

ניסור מסתור כביסה - אל תתפשרו על הבטיחות!

עבודות של ניסור מסתור כביסה בפרט ועבודות של ניסור וחיתוך בטון בכלל דורשות הקפדה חמורה על הוראות הבטיחות הן כדי לשמור על בטיחות העובדים והן כדי לשמור על בטיחות האנשים בסביבה. עבודות הניסור חייבות להתנהל בכפוף להוראות הבטיחות הכוללות התייחסות לעבודה בגובה, התייחסות לעבודה עם כלים וחומרים מסוכנים ועוד.

על העובדים להתמגן היטב לפני תחילת העבודה. עליהם להצטייד בלבוש מגן מיוחד כמו אוזניות לאוזניים, נעלי בטיחות, קסדת מגן כפפות ועוד. קבלני ניסור הבטון חייבים להחזיק תעודה של קבלן מורשה הפועל בכפיפות לכל תקנות הבטיחות בתחום.

כלי העבודה שבהם משתמשים קבלני הניסור הם כלים מסוכנים בעלי להבים חדים מאוד המסתובבים במהירות גבוהה. אם לא יודעים איך להפעיל אותם נכון הם עלולים לגרום למפעיל פציעות ולעתים אפילו פגיעות חמורות העלולות להביא לנזקים גופניים בלתי הפיכים. רק מפעיל מיומן ומקצועי ידע להפעיל את כלי העבודה הייחודיים בבטיחות, ללא סכנה ולהגיע לתוצאות ברמה גבוהה.

עבודות של ניסור וחיתוך בטון גורמות לרעש רב וממושך ועלולות לגרום לפגיעות באוזניים וברמת השמיעה של המפעיל. לכן לפני שמתחלים להפעיל את כלי העבודה הייחודיים, חשוב להרכיב אוזניות מיוחדות על האוזניים או לחילופין להשתמש באטמי אוזניים. גם כל מי שנמצא בסביבה וחשוף לרעש החזק של כלי העבודה חייב להגן על האוזניים שלו באמצעים שונים כמו אוזניות, אטמים ועוד.

כאשר מנסים את מסתור הכביסה עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לשלד הבניין וליציבות שלו. כדי להתגבר על הסכנה חשוב לבצע ניסור של מסתורי כביסה העשויים מבטון בפיקוח של מהנדס בניין שיוודא שניסור מסתור הכביסה אינו פוגע בעמודים תומכים של הבניין, פגיעה העלולה לגרום לבעיות ביציבות המבנה.

כאשר מנסרים את מסתור הכביסה, חתיכות בטון גדולות וגם קטנות עלולות ליפול, להתפזר ולעתים אפילו למרחק גדול. חתיכות הבטון עלולות לפגוע בעוברי אורח, לפצוע אותם ובמקרים חמורים אף לגבות חיים. כדי למנוע פגיעה באנשים שרק במקרה נקלעו לסביבת העבודה צריך לקשור את משטח הבטון אשר מיועד להריסה ולוודא שחלקי הבטון המנוסרים לא יתפזרו באופן בלתי נשלט ויפגעו בסובבים

כאשר מנסרים שטחים גדולים קיים חשש של פגיעה בתשתיות של המבנה. לכן, לפני שמתחילים בעבודת הניסור חשוב לוודא שבשטח העבודה לא עוברות תשתיות חשובות כמו צנרת מים, צנרת אינסטלציה, צנרת גז או אוורור, כבלי תקשורת ועוד. רצוי לבדוק את המשטח בעזרת גורם מוסמך שידע לבדוק באזורים הנכונים ולאתר את התשתיות העלולות להינזק כתוצאה מניסור בחומר הבטון.

עבודות הניסור גורמות לפסולת וללכלוך רב. בסיום העבודה נשארות שאריות של חתיכות בטון, ברזלים, אלומיניום ועוד העלולות לפגוע בסביבה ובאנשים הנמצאים בה. חשוב להקפיד שהחברה אשר מבצעת את ניסור מסתור הכביסה תפנה את כל שאריות הלכלוך אל אתר פסולת מורשה.

עבודות הניסור גורמות לאבק רב העלול לחדור אל דרכי הנשימה ולעיניים ולהזיק לבריאות של האנשים הנמצאים בסביבה. כדי להתמודד עם הבעיה ולמנוע, עד כמה שאפשר, את התפזרות האבק, מרטיבים את להב המסור ואת המשטח המיועד לניסור במים. ועל אף זאת חשוב להרחיק מסביבת העבודה אנשים בני גיל הזהב, נשים בהיריון, ילדים קטנים, חיות מחמד ואת כל מי שנוכחותו אינה חיונית במקום.

כאשר כלי העבודה אינם פועלים חשוב לנתק אותם ממקור אנרגיה, כמו גנרטור או מערכת החשמל. השארת כלי העבודה מחוברים לחשמל או לכל מקור אנרגיה אחר עלולה לחשוף את האנשים בסביבה לסכנות רבות ואפילו לסכנת חיים. ועוד, כאשר אתם מוסיפים מים כדי להקטין את כמות האבק, לעולם אל תוסיפו מים בזמן שהכלים פועלים.

לא אחת נדרשים קבלני הניסור לבצע ניסור מסתור כביסה הנמצא בקומה גבוהה בבניינים רבי קומות. עבודה בגובה רב עלולה לסכן חיים בין אם היא מתבצעת על סולם, על פיגומים, על גג או על כל קונסטרוקציה גבוהה אחרת. הסיכונים בעבודה לגובה הם רבים, פגיעה מנפילת עצם העלולה לפגוע באדם או ברכוש, פגיעה מקרבה ומגע עם תשתיות חשמל, נפילת העובד ועוד. לכן תקנות העבודה לגובה הן תקנות מחמירות האוסרות על עבודה במזג אוויר העלול לסכן את העובדים, על הימצאות של אנשים נוספים בקרקע או ציוד שאינו חיוני לביצוע העבודה, על עבודה ללא ציוד מגן המיועד לעבודות לגובה ועוד.

הדרך הטובה והיעילה ביותר כדי להתגבר על הסכנות והסיכונים היא לשכור חברה מיומנת וותיקה הפועלת בהתאם להנחיות הבטיחות. חברת "ניסור ישראל" שמה דגש על נושא הבטיחות ועובדת מתוך הקפדה על כל כללי העבודה  המחמירים. רוצים לבצע את העבודה ללא חשש מפגיעות וסכנות, צרו קשר, צוות העובדים שלנו עבר את כל ההכשרות הנדרשות בתחום, הוא יודע לבצע כל עבודה ולהפעיל כל ציוד מתוך שמירה קפדנית על כללי הבטיחות.

 

רוצים לנסר מסתור כביסה – ארבעה דברים שכדאי לדעת!

עבודות הניסור בחברת "ניסור ישראל" מתבצעות בכלים ייעודיים הפועלים בטכניקה של ניסור יהלום. באמצעות היהלום הנחשב לאחד החומרים החזקים בטבע מצליחים עובדי החברה לנסר כל משטח בטון בדייקנות, במקצועיות ולהגיע לתוצאות אסתטיות מרשימות ולרמת גימור גבוהה במיוחד.

המחיר של עבודות הניסור תלוי במספר גורמים, היקף שעות העבודה, כמות העובדים הנדרשים לפרויקט, שימוש בכלי עבודה מתאימים, סוג העבודה והיקף המורכבות שלה. גורם נוסף המשפיע על המחיר הוא האם במקום העבודה קיים חיבור למערכת החשמל. אם לא, השימוש בגנרטור עלול לייקר את העבודה.

לפני שאתם מזמינים עבודה בתחום ניסור הבטון חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: הניסיון של צוות העובדים בחברה, שביעות רצון של לקוחות קודמים, הקפדה על ניקיון בזמן העבודה וגם בסיום, פינוי הפסולת את אתר פינוי מורשה והקפדה חמורה על כללי הבטיחות.

בחברת "ניסור ישראל", נוסף על עבודה מקצועית ואיכותית, הקפדה על לוח זמנים, ומינימום של אבק ולכלוך. אנו מציעים מחירים הוגנים!  צרו קשר עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית!

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

5/5 - (3 votes)

שאלות תשובות

icon

המחיר תלוי במספר גורמים, מספר שעות העבודה הנדרשות, מורכבות העבודה, מספר העובדים הנדרשים להשתתף בפרויקט, גובה הקומה שבה יש לנסר את מסתור הכביסה, באילו כלי עבודה יש צורך להשתמש ועוד.

icon

יש מספר גורמים שאותם יש לקחת בעת הזמנת העבודה, הוותק והניסיון של החברה, מהם כלי העבודה שבהם משתמשת החברה, המלצות של לקוחות מרוצים, הקפדה על עבודה נקייה ומאורגנת ועל עמידה בלוח הזמנים.

icon

אם אתם רוצים להגדיל את שטח המטבח או את שטח חדר הרחצה על חשבון מסתור הכביסה, אם אתם רוצים לנצל את השטח למזווה או למחסן, אם אתם מחפשים מקום מסתור למנוע של המזגן ועוד, תוכלו לנצל את השטח למטרות שונות.