ניסור קיר בטון

ניסור  קיר בטון – עבודה של מקצוענים

ניסור קיר בטון הוא אחד החידושים החשובים ביותר בעולם הנדל"ן, במיוחד לאחר שבשנים האחרונות הוחמרו התקנים והוספו דרישות רבות שלא היו קיימות בעבר, תקנים ודרישות שמטרתם לחזק את המבנים בישראל ולהעניק לדיירים סביבה מוגנת מפני רעידות אדמה או בתקופה של מתיחות ביטחונית. כדי לענות על הדרישות השימוש בחומר הבטון הולך וגובר והאחוז היחסי שלו במבנים החדשים גבוה הרבה יותר מאשר בעבר.

כדי לעשות שינויים במבנים שנבנו בבטון יש צורך להזמין שירותים מקצועיים של קבלן מומחה לניסור בטון. כל שבירה או קידוח של תעלה בקיר הבטון שאינה מתבצעת על ידי המומחים עלולה לגרום לנזקים חמורים ולעתים אף לסכן חיים.

חברת "ניסור ישראל" מומחית בניסור בטון וקידוח יהלום. אנו מבצעים עבודות מורכבות בכל רחבי הארץ מתוך דגש על שירות מקצועי ואדיב, על רמת גימור מושלמת ומעניקים אחריות לכל עבודה!

מחפשים קבלן מומחה לניסור בטון, מצאתם!

בואו לגלות מה זה ניסור בטון

הבטון הוא אחד החומרים הקשים ביותר, זהו חומר קשה חזק ויציב. כאשר רוצים לחתוך את חומר הבטון יש צורך להשתמש בציוד מיוחד חדש ועדכני אשר מסוגל לחתוך את הבטון בדייקנות, בקלות ובמהירות, יחסית, בלי לגרום נזקים לסביבה, לבניין או לקירות הסמוכים.

כאשר רוצים לבצע חיתוך קטן אפשר לעתים לעשות זאת באופן ידני או באמצעות ציוד מיושן יותר, אך כאשר רוצים לבצע חיתוך גדול, כמו למשל לפתוח פתח לחלונות, לדלתות, פתח לעליית הגג ועוד, חשוב להשתמש בציוד ייעודי שנועד למטרה זו.

היהלום הוא המינרל הקשה והחזק ביותר בטבע. כאשר חוצבי השיש חיפשו דרך איך לנסר בדייקנות ובקלות את חומר השיש הקשה, הם ניסו לבצע זאת בעזרת חומר היהלום, והצליחו. אחרי ההצלחה במחצבות השיש, הגיע השימוש ביהלום גם לענף הנדל"ן ומשמש לחיתוך הבטון הקשה.

לשימוש בכלי העבודה המבוססים על חומר היהלום יש יתרונות רבים. העבודה מתבצעת במהירות ובתוך זמן קצר קיר הבטון יהיה מנוסר בדיוק בגודל הרצוי. ביצוע העבודה אינו גורם לנזקים, הוא אינו סודק או שובר את הקירות הסמוכים, העבודה אינה מותירה לכלוך רב ואינה גורמת לאבק העלול לפגוע בדרכי הנשימה הן של בני האדם והן של חיות המחמד.

כדאי לדעת: אם נראה לכם כי ניסור קיר בטון זוהי עבודה קלה, אתם טועים. כדי לבצע את העבודה בהצלחה ובבטיחות חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. בחברת "ניסור ישראל" צברנו שנים רבות של ניסיון וידע, נשמח להעמיד אותם לשירותיכם!

מתי ולמה צריך קידוח בבטון?

יש שתי סיבות מרכזיות שבגללן אנו נדרשים לבצע ניסור של קיר בטון:

כאשר אנחנו רוצים לבצע שינויים במהלך הבנייה עקב תכנון לקוי או בעקבות שינויים אינדיבידואליים בתוכנית המקורית של המבנה או בעת שיפוצים כאשר אנו רוצים לעשות שינויים במבנה הקיים.

כאשר אנו רוצים להסיר קיר בטון כדי להגדיל חללים, כאשר אנו רוצים לפתוח פתחים בקירות הבטון כדי להתקין חלונות או דלתות או להגדיל פתחים קיימים, כאשר רוצים ליצור תעלות כדי להעביר בהן תשתיות למערכת החשמל, לצנרת המים, הגז או האינסטלציה, אנחנו משתמשים בטכניקה של ניסור קיר בטון.

חדרי הממ"ד הם חדרים אשר בנויים מקירות בטון מזוין. כאשר רוצים לפתוח פתח בקיר הממ"ד כדי, למשל, להתקין מערכת של מיזוג אוויר, וונטה ועוד, יש צורך לנסר חלק מקיר הבטון.

גם בעת בניית בניינים חדשים אנו נדרשים לטכניקה של ניסור קיר בטון. כשתהליך הבניה מבוסס על הצבת יחידות של קירות בטון, לאחר הצבת היחידות אנו נדרשים ליצור פתחים ביחידות הבטון וכדי לבצע זאת אנו משתמשים בטכניקה של ניסור קיר בטון.

כלי העבודה לחיתוך בטון – מהעבר אל ההווה

פטישי חציבה או קונגו שימשו אותנו בעבר כאשר רצינו לבצע פתחים או הריסה של קיר הבטון. לשימוש בכלים אלו היו מספר חסרונות, הם לא ביצעו עבודה מדויקת, קווי החיתוך לא היו ישרים וקוטר החיתוך לא היה מדויק, הם גרמו לאבק רב ולכלוך ולא אחת הם פגעו בקירות הסמוכים, גרמו לסדקים, שברים או פיצוצים בקיר.

השימוש בחומר היהלום גרם למהפך בענף הנדל"ן. כיום יש לנו מספר כלים חדשניים לביצוע עבודות הניסור, כל אחד מהם מתאים לסוג עבודה שונה, אך המכנה המשותף הוא שכולם מבוססים על שבבי יהלומים לתעשייה.

מסור שרשרת לחיתוך בטון מגיע עם מידות להב שונות, הוא כמעט ואינו נמצא בשימוש ביתי או במגזר הפרטי, ברוב הפעמים הוא משמש את הענף המקצועי לביצוע חתכים עמוקים וארוכים כמו למשל בניסור כבישים, בניסור גשרים, בניסור עמודי בטון עבים ועוד.

ניסור בטון בדיסק מתאים לעבודות חיתוך הדורשות דיוק מרבי. הוא מתאים גם לשימוש במגזר הביתי וגם למגזר התעשייתי כאשר יש צורך לנסר בטון בעובי קטן עד בינוני.

מקדחים לבטון זהו שם כללי לעשרות סוגים של מקדחות החל ממקדחות לקידוח ביתי ועד למקדחות לקידוח תעשייתי. בעת השימוש במקדח היהלום אפשר לשלוט באופן מלא על צורת החיתוך, על המידה המדויקת של החיתוך ולהגיע לרמה של מילימטרים. את סוג המקדחה אפשר לבחור בהתאם לקוטר הקידוח, לעומק הקידוח ולזווית הקידוח.

 5 שיטות נפוצות לניסור קיר בטון

חיתוך קיר בטון באמצעות מסור יהלום מאפשר עבודה מהירה, חיתוך מדויק ועבודה שקטה. מסורי היהלום מדויקים יותר יחסית לכלים אחרים, אך דורשים ידע מקצועי וניסיון כדי להפעיל אותם. הם אינם נמצאים בשימוש פרטי, על פי רוב הם נמצאים רק אצל קבלני ניסור מיומנים.

ניסור של קיר בטון המתבצע באמצעות להבים מצופים בשביבי יהלומים המותקנים על מכונות גדולות, אשר מאפשרות לטפס במעלה הקיר ולחתוך גם את התקרה. המכונה מתאימה לניסור קירות בטון בעובי של שלושים עד לתשעים סנטימטרים.

חיתוך שטחי מתאים לניסור של רצפות ומדרכות. המסורים אשר משמשים לחיתוך שטחי של המשטחים ממוקמים על עגלה שאותה דוחף המפעיל מאחור. השימוש בחיתוך שטחי משמש אותנו כדי להגיע אל צינורות או כבלים פגומים הנמצאים בתוך רצפת הבטון או לחיתוך תעלות של אינסטלציה.

קידוח בליבה זוהי שיטה שבאמצעותה קודחים בקירות הבטון פתחים או תעלות כדי להעביר בהם צינורות, כבלים או תעלות אוורור. באמצעות קידוח הליבה אפשר ליצור חורים עגולים, ומדויקים ואסתטיים.

מכונת חיתוך כבלים זו מכונה הכוללת כבל עטוף ברסיסי יהלומים הכרוכים מסביב לגלגלות המחוברות למקור כוח חזק. זוהי מכונה המיועדת לניסור שטחים גדולים במיוחד ורק איש מקצוע מומחה ומיומן רשאי להפעיל אותה.

ניסור קיר בטון - הבטיחות והמקצועיות מעל הכול!

עבודות של ניסור קירות בטון משלבות כמעט כל סיכון אפשרי החל מהשימוש בכלים הייעודיים המסוכנים ועד לעבודת ניסור רשלנית העלולה לגרום לנזקים ברכוש ולפציעות בגוף.

צוות העובדים בחברת "ניסור ישראל" עבר הכשרה מקיפה, הוא מכיר כל שיטות הניסור ויודע להשתמש במיומנות ובבטיחות בכל אחד מכלי העבודה הייעודים.

מחפשים את הטובים מכולם, הגעתם אל היעד! אנו מבצעים ניסור קירות בטון במקצועיות, בדייקנות וברמת גימור גבוהה.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

5/5 - (5 votes)

שאלות תשובות

icon

חברת " ניסור ישראל " היא אחת החברות המתקדמות בתחום ניסור וקידוח בחומר הבטון. החברה מצוידת בכלי עבודה חדישים ומעסיקה צוות עובדים מיומן שצבר ידע וניסיון רב בתחום, עובר הכשרות בתחום ומתעדכן בכל השיטות החדשניות בתחום ניסור הבטון.

icon

בעבר חיתוך בבטון התבצע בכלים ישנים כמו קונגו ופטיש חציבה. כיום הכלים החדשניים מבוססים על שימוש ביהלום, חומר חזק המאפשר לנו חיתוך מדויק וכמעט ללא סיכונים לנזקים ברכוש ולפגיעה באנשים ובסביבה.

icon

כאשר אנו רוצים להסיר קירות ולהגדיל חללים, לפתוח פתחים לחלונות או לדלתות, לנסר פתח לעליית הגג או לפיר המעלית או כדי לקדוח חורים מדויקים ואסתטיים כדי ליצור תעלות בקיר הבטון ולהעביר בהן צנרת וכבלי תקשורת.