ניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון עם חברת "ניסור ישראל" – העבודה מקצועית והתוצאות מרשימות!

העיצוב בסגנון התעשייתי בעולם הבנייה הפך להיות יותר ויותר טרנדי ובשנים האחרונות אנו רואים הרבה בתי מגורים, משרדים, מפעלים ועוד שנבנו עם רצפת בטון. שיטות הליטוש המתקדמות של חומר הבטון מספקות לבטון מראה אחיד וחלק המדמה את משטח הבטון לשיש ולגרניט ולא לרצפת בטון אפורה כפי שהיינו רגילים לראות בשנים שעברו.

ניסור רצפת בטון נדרשת כאשר רוצים לערוך שיפוצים בבית ולהחליף ריצוף או כאשר יש צורך לחתוך בבטון כדי להניח תשתיות לצנרת המים, האינסטלציה, הגז, כבלי תקשורת ועוד.

עבודת הניסור דורשת דיוק,  כלים ייעודיים ומתקדמים וניסיון רב. רק בעל מקצוע שצבר ניסיון רב בתחום ומצויד בציוד המתקדם יוכל לבצע בהצלחה עבודות של ניסור רצפת בטון.

חברת "ניסור ישראל" היא בין החברות המובילות בתחום ניסור בבטון בכלל וניסור רצפת בטון בפרט. צברנו ניסיון רב, ביצענו עבודות רבות ואינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ עלינו.

מחפשים חברה מקצועית ואמינה, הגעתם אל היעד. צרו קשר עוד היום!

 

ניסור רצפת בטון – כל מה שצריך לדעת

ניסור רצפת הבטון מתבצע באמצעות מסור בעל דיסק יהלום. דיסק היהלום הוא מסור פלדה שמצופה ברסיסי יהלומים המעניקים לו את החוזק ואת העוצמה לניסור בחומר הבטון.

חומר הבטון הוא אחד החומרים החזקים ביותר בענף הבנייה ולא אחת כאשר רוצים לחזק אותו עוד יותר, כמו למשל בעת בניית רצפה החייבת להיות עמידה ויציבה, מוסיפים לו סוגים שונים של מתכות חזקות. רק חומר היהלום, הנחשב לחומר החזק ביותר בטבע, מסוגל לנסר את רצפת הבטון בדייקנות, במקצועיות, באחידות, בזמן קצר, בלי אבק רב וללא פסולת מיותרת.

השיטה של ניסור רצפת בטון באמצעות חומר היהלום היא השיטה היעילה והמתקדמת ביותר במאה העשרים ואחת. בעבר כאשר רצו לחתוך את חומר הבטון החזק השתמשו בכלי עבודה כמו קונגו או פטיש חציבה. כלי העבודה הישנים לא הצליחו לנסר באופן אחיד, ישר ומקצועי את רצפת הבטון, הם גרמו לאבק רב, ללכלוך ולא אחת הם פגעו בתשתיות הבניין, בקירות הצמודים, בשלד הבנייה וגרמו נזקים לרכוש ואף היוו מפגע בטיחותי לבני האדם.

לניסור הבטון באמצעות מסור היהלום יש יתרונות רבים. משך העבודה קצר בהרבה יחסית לעבודות הניסור באמצעות פטיש החציבה או הקונגו, הניסור אינו גורם לנזק בקונסטרוקציה של המבנה שבו נערך הניסור ולכן אין צורך בתיקונים בשיפוצים, בביצוע תיקוני טיח ועוד. הניסור נעשה בצורה מדויקת ואסתטית והעבודה מלווה בהשפרצת מים תמידית כדי למנוע התחממות של להב הדיסק וכדי לצמצם עד למינימום את האבק בסביבת העבודה.

 

הידעתם, לא רק נשים אוהבות יהלומים, גם קבלני הניסור!

היהלומים המשמשים אותנו בתעשיית התכשיטים או בענף ניסור הבטון מגיעים מאותו מקור, אך הם שונים. היהלומים בתעשיית הניסור זולים יותר מאשר היהלומים המשובצים בתכשיטים, הם נקיים פחות, הם נוצצים פחות והם דחוסים בלחץ פחמן.

בתחילה אף אחד לא האמין שחומר היהלום יצליח לנסר את חומר הבטון החזק בקלות, במהירות ובדייקנות. הראשונים היו כורי השיש במחצבות השיש. הם חיפשו חומר חזק שיצליח לנסר בקלות את חומר השיש וניסו להשתמש בחומר היהלום. לאחר שהם הצליחו, מנסרי הבטון החליטו לנסות ולהשתמש גם הם בחומר היהלום, וכך נולדה טכניקה חדשה ויעילה לניסור בבטון. כיום, יש כלים שונים המשמשים אותנו לחיתוך הבטון, אך המכנה המשותף לכולם הוא חומר היהלום.

מסורי הבטון הייעודים משובצים בקצה בשביבי יהלום. בזמן הניסור מצמידים את להב המסור המשובץ ביהלום אל המשטח שאותו רוצים לנסר, הדיסק מסתובב במהירות וכך הוא מצליח לחתוך את חומר הבטון.

לעתים, כאשר רוצים לנסר את רצפת הבטון משתמשים במכונה לניסור הבטון. זוהי מכונה גדולה המזכירה במראה את המכונות העושות פוליש ברצפה. בתחתית המכונה יש מקום מיוחד שבו מרכיבים דיסק משובץ בשביבי יהלום, מסיעים על המשטח שאותו רוצים לנסר, ומנסרים.

מסור הבטון הוא כלי נוסף שבו משתמשים לחיתוך רצפת בטון. במקרים שבהם אין אפשרות לחתוך את רצפת הבטון במסור בטון או במכונת ניסור משתמשים במסור הבטון. מסור הבטון נע על גבי מסילה שעל גבה מרכיבים את המסור המכיל רסיסי יהלום והוא יכול לבצע חיתוכים מדויקים, אסתטיים ובמהירות רבה.

הידעתם, רק בעל מקצוע המומחה בתחום ניסור הבטון ידע להשתמש בכלים הייעודיים במקצועיות, ללא סיכוני בטיחות ולבצע בהצלחה את חיתוכי הבטון. צוות העובדים בחברת "ניסור ישראל" מצויד בכל כלי העבודה המתקדמים והחדשניים ביותר, הם צברו ניסיון וידע רב והם מבצעים את חיתוך רצפת הבטון לשביעות הרצון של כל הלקוחות.

 

שבעה טיפים מצוינים שיעזרו לכם לבחור צוות מקצועי לניסור רצפת בטון

הקפידו לבחור קבלן של ניסור בטון אשר מעסיק צוות עובדים מקצועי ומצויד בציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם. לכלים העדכניים שבאמצעותם מבצעים את ניסור הבטון יש חשיבות רבה, אך לבעל המקצוע אשר מפעיל אותן יש חשיבות יותר גדולה. בעל מקצוע שלא צבר ניסיון בתחום הפעלת כלי העבודה הייעודים למטרת ניסור רצפת בטון, לא יצליח לבצע את העבודה היטב, ולעתים הוא אפילו יגרום לנזקים לרכוש ועלול גם יסכן חיי אדם.

ניסור רצפת בטון היא אחת העבודות המאתגרות ביותר בתחום של חיתוך בבטון. בעל מקצוע רציני נדרש עוד לפני ביצוע העבודה לבחון את אופי התשתיות ,את היציבות של המבנה, את החומרים שמהם בנוי המבנה ועוד. אם בעל המקצוע אינו עושה זאת, אל תעסיקו אותו אפילו רגע אחד נוסף.

חפשו המלצות על החברה שאת שירותיה אתם רוצים לשכור. ההמלצות הם אחד מהכלים היעילים והאמינים שיסייעו לכם לבחור חברה מקצועית ואמינה. נסו לקבל המלצות מאנשים שעבדו בעבר עם קבלני ניסור והיו מרוצים. אם לא הצלחתם, בקרו באתר האינטרנט של החברה, נסו להתרשם מהרמה המקצועית שלו, בררו על האנשים העומדים בראש החברה, בקשו המלצות מאנשי מקצוע הפעילים בשוק הנדל"ן כמו קבלנים, יזמים ארכיטקטים ועוד.

אל תסתפקו רק בהמלצות, היפגשו בעצמכם עם הממליצים ובדקו פרויקטים קודמים שהם ביצעו. שימו לב לרמת הגימור של העבודה, בררו האם בעלי הפרויקטים היו מרוצים, האם העובדים עמדו בלוח הזמנים, האם השירות שלהם היה אדיב והאם הם השאירו סביבת עבודה נקייה בסיום העבודה.

ערכו סקר שווקים, בקשו מספר הצעות מחיר מקבלני ניסור שונים והשוו ביניהן, אך על בסיס נתונים שווים. זכרו, לא תמיד המחיר היקר מעיד על החברה הטובה ביותר, אך מנגד, מחיר זול מדי צריך להדליק נורה אדומה כי לא אחת הוא מעיד על קבלנים חובבניים, בלתי רציניים ובלתי מיומנים.

אל תבחרו חברה שאינה נותנת אחריות לעבודה שלה. חברה מקצועית בטוחה באיכות העבודה שהיא מבצעת והיא לא תהסס להעניק אחריות על העבודה.

מתלבטים איזה קבלן ניסור לבחור, צרו קשר עם חברת "ניסור ישראל". אנחנו נשמח להפנות אתכם ללקוחות רבים שהיו מרוצים וישמחו להמליץ עלינו. אנו מצוידים בכלי העבודה החדישים ביותר בתחום, כלים שבעזרתם אנו מצליחים לבצע עבודות של ניסור רצפה באסתטיות, במקצועיות ובדייקנות!

בחרתם בנו, אתם בידיים טובות! צרו קשר והצטרפו אל מאות הלקוחות המרוצים.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

5/5 - (1 vote)

שאלות תשובות

icon

כן. חברת "ניסור ישראל" מבצעת ניסור רצפת בטון, ניסור קיר בטון, ניסור משטח בטון, גג בטון ועוד ומגיעה לכל מקום בארץ. לכל מקום שתזמינו אותנו, נגיע אליכם מצוידים בידע רב, בניסיון ובכלים חדשניים המאפשרים לנו לבצע עבודות במקצועיות ובדייקנות.

icon

בשנים האחרונות השימוש בחומר הבטון הפך להיות טרנד מוביל בעולם הבנייה והעיצוב. אם רוצים לבצע שיפוצים בבית, להחליף מרצפות או כדי לחתוך בבטון כדי להניח תשתיות וצנרת מים, גז אינסטלציה או כבלי תקשורת יש צורך לנסר את רצפת הבטון.

icon

המחיר של ניסור רצפת הבטון נקבע בהתאם לאופי העבודה, להיקף שלה, לסוג הבטון, לעובי רצפת הבטון ולתנאים נוספים כמו חיבור למערכת החשמל או הצורך בשימוש בגנרטורים ועוד. חברת "ניסור ישראל" מתחייבת לעבודה מקצועית ולמחירים הוגנים ואטרקטיביים.