ניסור תקרת בטון

ניסור תקרת בטון – כשרוצים לנסר פונים אל חברת "ניסור ישראל"!

הטכניקה של ניסור תקרת בטון מאפשרת לנו ליצור עליית גג, להוסיף חדרים על הגג או יחידת מגורים להשכרה או לפתוח פתחי אוורור בתקרה כדי להכניס אור ואוויר אל חלל הבית. אם יש לכם עליית גג, היא לא חייבת להישאר סגורה, בעזרת תכנון נכון ושימוש בכלים חדשים וטכניקה עדכנית תוכלו לנצל את השטח של עליית הגג לתוספת של חדר העבודה, חדר לבן או לבת המתבגרים בלי לפגוע במראה האסתטי, בחוזק וביציבות של המבנה.

 

איך מנסרים תקרת בטון?

בעבר ניסור תקרת בטון היה פרויקט מורכב ומסובך והתוצאות שלו לא תמיד היו מדויקות ואסתטיות, כיום הודות להתפתחות הטכנולוגיה ולשימוש בכלי עבודה חדשניים וייעודיים אנו יכולים לנסר את תקרת הבטון ולהגיע לתוצאות מדויקות ויפות במיוחד.

הבטון הוא אחד החומרים החזקים ביותר המשמשים אותנו לבנייה. כדי לנסר אותו יש צורך להשתמש ביהלום. היהלום הוא החומר החזק והיקר ביותר בטבע ובשל חוזקו הרב הוא מצליח לנסר את קירות הבטון בהצלחה ובקלות.

שיטת הניסור ביהלום גרמה למהפכה בענף הבנייה. היא הגיעה אל ענף הבנייה ממחצבות השיש, מקום שבו חיפשו חוצבי השיש חומר חזק שיצליח לנסר בקלות את השיש החזק. הם מצאו את היהלום, ניסו והצליחו וייבאו את השיטה אל ענף הנדל"ן. השימוש במסור היהלום מחליף את השימוש בקונגו או בפטיש חציבה ששימשו עד לפני שני עשורים ליצירת פתחים בקירות הבטון. הקונגו ופטיש החציבה גרמו לאבק רב, ללכלוך ולתוצאות לא מדויקות ולא אסתטיות, לעומתם מסור הבטון קורע פתחים בקירות הבטון בכל עובי, בקלות, במהירות, בדייקנות ובלי לגרום ללכלוך ולאבק רב.

הכלי המרכזי המשמש אותנו לניסור תקרת הבטון הוא מסור היהלום. מסורי היהלום מצוידים בלהב יהלום והם יכולים ליצור חתך מדויק ונקי. הם יכולים לחתוך בעומק של עד שבע מאות וחמישים מילימטר בכל עובי של קיר בטון ובכל חומר קשה אחר.

מסור היהלום מורכב על גבי מסילה, המסילה מוצמדת למשטח הבטון והמסור נע על המסילה הלוך וחזור עד להשגת החיתוך הרצוי.

מסור היהלום מצוין לחיתוך תקרת בטון או לכל משטח בטון אחר. כאשר אנו מעוניינים ליצור פתח למדרגות ברצפת בטון, לפתוח או להרוס את תקרת הבטון, להרוס אזור מסוים במבנה או כאשר יש קיר תלול שאינו מאפשר שימוש במסור רצפתי, מסור היהלום יעשה את העבודה בהצלחה.

מסור המסילה הוא מסור רב תכליתי, זהו מסור בעל משקל קל, הוא נע במהירות והוא מופעל בשלט רחוק כך שהוא מקטין את הסיכון הבטיחותי של המפעיל.

כדי להשתמש במסור מסילה וכדי לנסר את תקרת הבטון יש צורך בניסיון ובידע. אנו בחברת "ניסור ישראל" מחזיקים צוותים שצברו ניסיון רב בחיתוך תקרת הבטון. יש לנו סוגים שונים של מסור יהלום המתאימים לכל סוג של עבודה ולכל עובי של קיר או תקרת בטון.

  בחרתם בנו, אתם בידיים טובות. אנו מחויבים לביצוע העבודה ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר מתוך הקפדה מרבית על כללי הזהירות והבטיחות. אנו מבצעים כל סוג של פרויקט, פרויקט גדול או פרויקט קטן, למגזר הפרטי או גם למגזר הציבורי.

 

מתכננים ניסור של תקרת בטון, אלו הדברים שאתם חייבים לדעת!

עבודות של ניסור בטון מחייבות מומחיות, ניסיון רב ומקצועיות כדי לייעל את התהליך וכדי להימנע מפגיעה בתשתיות של המבנה, בחוזק המבנה, ביציבות שלו ובפגיעה בסביבה.

עבודות הניסור בבטון מלוות בסיכונים רבים, ולכן את העבודה יש לבצע לאחר הכנה מדוקדקת בשטח. חשוב להתייחס לכל הגורמים והכלים השונים השותפים לתהליך כמו שימוש במנוף, שימוש במכונת ניסור, מדידה מדויקת של המשטח שאותו רוצים לנסר וכל זה מתוך הקפדה מלאה על כללי הבטיחות ומקדמי ביטחון מתאימים. לפני תחילת העבודה חשוב לבדוק את התוכניות ההנדסיות של המבנה ולאמוד את ההשפעות של ניסור הגג על יציבות המבנה.

כאשר התקרה משמשת כרצפה לקומה מעל, חשוב לבדוק את תשתיות הגז, החשמל והאינסטלציה, ובמצבים של נקודות השקה יש לבנות מעקפים בהתאם.

חשוב לבדוק ליקויי בנייה וחריגות במבנה. לעתים ליקויי הבנייה פוגעים בחוזק של המבנה ולא מאפשרים את ניסור תקרת הבטון.

על העובדים ללבוש ציוד מגן, יש לגדר את אזור הניסור ולהקפיד על כללי הבטיחות.

חשוב לזכור שהשימוש בבטון נועד לשמש לחיזוק של המבנה ועבודות הניסור עלולות להחליש אותו, לכן בעת ניסור או הריסה של משטחים גדולים, מומלץ להיעזר במהנדס בנייה שילווה את הפרויקט. 

היתרונות המרכזיים של השימוש במסור בטון לצורך ניסור תקרה העשויה מחומר הבטון הם דיוק מרבי, יעילות, מהירות הביצוע, מניעת פיזור אבק העלול לפגוע בדרכי הנשימה ומניעה של פסולת רבה באתר הבנייה.

דיסק היהלום הוא דיסק גדול וחתך המכיל שבבי יהלום לתעשייה בחלק החיצוני. עוצמת הסיבוב של דיסק היהלום גבוהה מאוד ומצריכה שימוש בחשמל תלת פאזי. במקומות שבהם אין אפשרות לחיבור תלת פאזי ייעשה שימוש בגנרטור. במקרים מסוימים משלבים בתהליך הניסור הזרמה של מים על דיסק היהלום. הזרמת המים מונעת התחממות של הדיסק ומצמצמת מאוד את פיזור האבק והלכלוך בשטח העבודה.

השימוש בדיסק חזק ועוצמתי מאפשר חיתוך בכל עובי של קיר הבטון.

אולי יעניין אתכם?

ניסור בטון מחיר

איך לבחור חברה לניסור תקרת בטון?

  • המלצות הן אחד הכלים היעילים לבחירה נכונה של חברה העוסקת בניסור תקרת בטון. נסו לברר בין חברים ושכנים או בין בעלי מקצוע בענף הנדל"ן על חברת ניסור אמינה ומקצועית.

אנו בחברת "ניסור ישראל" צברנו אין ספור לקוחות מרוצים, הם ישמחו להמליץ עלינו בחום!

  • ציוד מתקדם מבטיח איכות, דיוק חיסכון בזמן ובעלויות.

אנו בחברת "ניסור ישראל" מצוידים בכלי עבודה חדשניים ועדכניים בתחום המאפשרים לנו לבצע עבודות ניסור בבטון בדייקנות, ביעילות, במקצועיות ובתוך זמן קצר, בהתאמה לאופי וסוג העבודה.

  • עמידה בלוח הזמנים - כדי לא לבזבז זמן ולמשוך את ביצוע העבודה חשוב לחתום הסכם עם החברה על לוח זמנים מחייב  לכל שלב של העבודה ועד לסיום.

אנו בחברת "ניסור ישראל" מחויבים לעמידה בלוח הזמנים.

  • מחיר הוגן -  מחיר העבודה צריך להיקבע בהתאם להיקף העבודה ולסוג העבודה. זכרו, לא תמיד המחיר היקר ביותר מבטיח את האיכות הטובה ביותר ומנגד, מחיר זול עלול להעיד על חברה חסרת ניסיון ועל עבודה רשלנית.

 

  • שקט נפשי – אל תתפשרו על מקצועיות ואמינות של החברה. כדי שתרגישו בטוחים ומרוצים לאורך כל שלבי הפרויקט בצעו תיאום ציפיות עם בעלי החברה בכל שלב של התהליך.

במשך שנות עבודה רבה צברנו אינספור לקוחות מרוצים ומוניטין רב. המוניטין שלנו חשוב לנו,  ואנו נעשה הכול כדי לשמור עליו.

צרו קשר עם חברת "ניסור ישראל", נשמח לשלוח לכם הצעת מחיר הוגנת שתבטיח מחיר אטרקטיבי ועבודה מקצועית.

5/5 - (4 votes)

שאלות תשובות

icon

חשוב לוודא האם החברה מצוידת בכלי עבודה חדישים ועדכניים, האם היא עומדת בלוח הזמנים והאם יש לה לקוחות ששמחים להמליץ עליה. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ על חברת "ניסור ישראל", עבדנו קשה וצברנו מוניטין, נעשה הכול כדי לשמור עליו.

icon

כאשר יש צורך לפתוח פתח בתקרה לעליית גג, פתח למדרגות אל הגג או כאשר רוצים לבנות קומה נוספת או יחידת דיור על הגג ועוד. חברת " ניסור ישראל " מבצעת את העבודה בדייקנות, במקצועיות וברמת גימור גבוהה במיוחד.

icon

ממש לא מומלץ. ניסור בטון היא עבודה קשה הדורשת כלי עבודה ייעודיים, ידע מקצועי וניסיון רב. צוות העובדים בחברת " ניסור ישראל " עבר הכשרה מקצועית, הוא ידע לבצע עבורכם עבודות של ניסור וקידוח בבטון במקצועיות וברמת גימור גבוהה.